Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tornerose:D
Åja.. hehe... da jeg switcha sto a foran speile i bh og viste fram klærne sine.. Men det var grunn nok det altså[8D]
På Oprah får man mange nyttige tips på hårfrisyrer! Sånn apropos..
Hvordan er det å sitte hårmodell da? Bodde sammen med ei som var frisør for noen år siden, og de modellene på de showene hun var på fikk lilla, grønt og oransje hår.. Sånn waaay to hipt for meg liksom. Har SÅÅ lyst på en helt annen frisyre, men tørr liksom ikke helt å slippe meg løs...
ORIGINAL: LouisVuitton
ORIGINAL: Dollface™
Åja.. hehe... da jeg switcha sto a foran speile i bh og viste fram klærne sine.. Men det var grunn nok det altså[8D]
har nettopp sitti hårmodell jeg så jeg er rimelig happy med sveisen [:D]
få seeeeee[:D]
Jasså.. Får se om det ikke blir det på meg også da. Skjebnen bestemmer! Også skylder jeg på deg om det blir mislykket[:D]
har nettopp sitti hårmodell jeg så jeg er rimelig happy med sveisen [:D]
få seeeeee[:D]
har jo lagt ut bilder for lengst jooo [8D]
Jeg er ikke er her 24 timer i døgnet slik jeg var før, får ikke med meg alt da vettu[8D]

Det var råstilig! Ser vi har ganske likt utgangspunkt.. Åssn blir det når det blir kort? Mitt krøller seg sånn.. Orker ikke stå med rettetanga annenhver dag..