ehhh 2 hjertelyder???

connie83

Forumet er livet
var hos legen pga omgangsyken.. mens jeg var der spurte jeg om ha vær så snill kunne høre etter hjerte til bebisen min,,, det gjorde han... men det rare var at han fant 2..... det går ikke ann?? jeg var på ul i uke 11+4 og da så vi bare en bebis!
Men det rare var at han fant hjertelydene på helt forskjellige steder, en på venstre side og en på høyre!!! så han spurte om jeg skulle ha 2?? what? går ikke det når vi ikke så 2 stk der på ul.. kan legen ha hørt feil eller???

[:D] Haha, unnskyld at jeg ler, men jeg regner med du ble ganske paff?!![:D] Har hørt at de har oversett en på tidlig ultralyd før, de er jo ganske små da..Kan jo ligge bak morkaka f.eks?? Eller som mannen min sier, kanskje han andre lå borti et hjørne[:D][:D].

Det kan være at de bare så 1 på ul. svigermor viste ikke hu skulle ha 2 føre hun var 8mnd på vei. dette er jo 30år siden da..

ORIGINAL: Synøve

[:D] Haha, unnskyld at jeg ler, men jeg regner med du ble ganske paff?!![:D] Har hørt at de har oversett en på tidlig ultralyd før, de er jo ganske små da..Kan jo ligge bak morkaka f.eks?? Eller som mannen min sier, kanskje han andre lå borti et hjørne[:D][:D].

ja jeg ble litt sjokka jeg ahhaha.. hørte det jo tydelig... men nei jeg tror det bare er en der jeg alså he he!!! Mannen har masse tvillinger i slekta så man skal aldri si aldri, men har ikke følelse at jeg bærer tvillinger he he... hmmmm[;)]

Hehe, kan tenke meg du blei sjokka da ja[:)]

Når jeg var hos jordmor så fant ho den på forskjellige steder, fordi bebien var veldig aktiv.. Når vi først hørte hjertelyden en plass, så hørte vi plutselig ett spark, også var hjertelyden borte[8D] Å da fant ho den igjen helt på andre sida av magen min[:)]

Men man skal aldri si aldri nei, men siden du var 11+4 på forrige ul, så skal man som regel kunne se om det er flere der[:)] Det sa hvertfall han legen til meg når jeg var på ul i både uke 9+3 å uke 12+3[:)] Blir ekstra spennede for deg når du skal på ul igjen nå da! Moro![:D]

ORIGINAL: connie83

ja jeg ble litt sjokka jeg ahhaha.. hørte det jo tydelig... men nei jeg tror det bare er en der jeg alså he he!!! Mannen har masse tvillinger i slekta så man skal aldri si aldri, men har ikke følelse at jeg bærer tvillinger he he... hmmmm[;)]

Det er jo du som må være bærer av tvilling-genet for å være ekstra utsatt for å få tvillinger da, sies det iallefall. Men sjangsen er jo der, både for eneggede og toeggede, selv om ingen har det i familien. [;)]

Blir veldig spennende nå! [:D]
Håper dere på to da? [8D]

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: connie83

Det er jo du som må være bærer av tvilling-genet for å være ekstra utsatt for å få tvillinger da, sies det iallefall. Men sjangsen er jo der, både for eneggede og toeggede, selv om ingen har det i familien. [;)]

Blir veldig spennende nå! [:D]
Håper dere på to da? [8D]

oki aner ikke hvem som bærer genet jeg he he[;)]
men er nok bare en, legen hørte feil he he
nei alså vi har jo bare sett for oss en men alle er velkommene uansett hvor mange de hadde vært he he[;)]

HVIS du får tvillinger blir jeg supersjalu og kommer aaaaaaaaaaaaldri til å prate med deg igjen. [8D][:D] Åh, nå ble jeg spent på dine vegne! Tenk om det er TO der! Ååååååh, jeg vil ha tvillinger!

Er hvis du har tvillinger i slekta di at det er større sjangs for deg å få.. ikke om mannen din har.....[:)]

Når det er sagt, så mista jeg tvillingen til Michelle i uke 12. Da hadde jeg vært på 3 UL`er, og ingen hadde sett at der var 2......
De så fostersekken tydelig da etterpå, når de begynte å se etter.....
"Helt vanlig" å overse faktisk......

Utrolig spennende for dere da!!!!![:D]

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

guuuuuuuuriii så spennende[:D][:D] har også hørt at en har blitt "oversett" fordi den har ligget sjult bak den andre eller morkaka. så det kan absolutt skje[:)] det va jo utrolig spennende da[:D] Hadde det vert meg hadde jeg vert helt desperat etter en ny UL, hehe[8D]

Helt enig, kjempe spennende og jeg hadde og vært for nysgjerrig og ville ha hatt en ul til!!! [:D][:D][:D]

Ååååå, du må oppdatere oss på dette ja Connie!! [:D]

hehe, dette var spennende!! gleder meg til oppfølgeren!! kjekt med to da!![:D]

ORIGINAL: Adrian_å_mamma

guuuuuuuuriii så spennende[:D][:D] har også hørt at en har blitt "oversett" fordi den har ligget sjult bak den andre eller morkaka. så det kan absolutt skje[:)] det va jo utrolig spennende da[:D] Hadde det vert meg hadde jeg vert helt desperat etter en ny UL, hehe[8D]

jeg også!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Drea89

HVIS du får tvillinger blir jeg supersjalu og kommer aaaaaaaaaaaaldri til å prate med deg igjen. [8D][:D] Åh, nå ble jeg spent på dine vegne! Tenk om det er TO der! Ååååååh, jeg vil ha tvillinger!

Eller ville (siden eg ikkje skal ha fleire[:D])

Kjempe spennende da! Går nok ant at dei ikkje ha oppdage den eine.

oi, spennende, ja er kjekt å ha tvillinger, men jeg er glad for at jeg ikke hadde noen andre barn, men så har jo vi vlitt litt også, men det blir dobbelt med kos, nå bare nyter jeg d.

men det kan jo være at han fikk inn din hjertelyd også, siden du var på ul i uke 11 så burde dem jo se det, men kan jo være at de lå bak hvernadre, for det gjorde mine i førsten, fant bare en hjertelyd i førsten,pga at de lå oppå hverandre.

når skal du på ul igjen da?

venter i spenning på oppdatering

ORIGINAL: Drea89

Jeg og [:)][:)][:)]

Kom deg på UL og oppdater oss så fort som mulig [:)][:)][:)]

kan nok være som dere sier jenter at han har truffet navlestrengen eller noe så derfor to lyder [:D] skal til jm tirsdag og ul skal jeg på 28 januar [;)]

åjåjåj[:D][:D]så spennende.....blir litt sjalu om du får tvillinger ja...det tror jeg er kos[:D][:D]....gleeeeeder meg til den 28 januar jeg nå....[:D]

WOW. moro og spennende[:D] det er heeelt mulig da. jeg jobbet litt på operasjon der det var et par som hadde planlagt ks av et barn. når de åpnet opp var det 2 bebiser der som ikke hadde syntes på noen ultralyder eller hjertelyder. [;)][:D]

ORIGINAL: mamma til linnea

WOW. moro og spennende[:D] det er heeelt mulig da. jeg jobbet litt på operasjon der det var et par som hadde planlagt ks av et barn. når de åpnet opp var det 2 bebiser der som ikke hadde syntes på noen ultralyder eller hjertelyder. [;)][:D]

oi, da må de ha blitt sjokkert ja, herremin.

Back
Topp