ehhh 2 hjertelyder???

ORIGINAL: mamma til linnea

WOW. moro og spennende[:D] det er heeelt mulig da. jeg jobbet litt på operasjon der det var et par som hadde planlagt ks av et barn. når de åpnet opp var det 2 bebiser der som ikke hadde syntes på noen ultralyder eller hjertelyder. [;)][:D]

det er spesiellt da he he [:D]

ORIGINAL: Synøve

[:D] Haha, unnskyld at jeg ler, men jeg regner med du ble ganske paff?!![:D] Har hørt at de har oversett en på tidlig ultralyd før, de er jo ganske små da..Kan jo ligge bak morkaka f.eks?? Eller som mannen min sier, kanskje han andre lå borti et hjørne[:D][:D].

må bare signere denna jeg connie[:D] har jeg hørt flere ganger faktisk!!!

hehehehe....kanskje d ligg en liten overraskelse å vente på dæ
hehehehe
men min lege sporte også om d....men så viste d sæ at d bare va min puls han fikk inn.....
blir nu spennanes å se....
løkke t[:)]

Trodde jeg hadde svart her hehe men nei da[8D]

Så spennende[:D] herregud tenk om det er 2.... gleder meg til og høre når dere har fått det avklart[;)]

Dette var jo spennende.. Gleder meg til oppdatering.. :)

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

Er hvis du har tvillinger i slekta di at det er større sjangs for deg å få.. ikke om mannen din har.....[:)]

Når det er sagt, så mista jeg tvillingen til Michelle i uke 12. Da hadde jeg vært på 3 UL`er, og ingen hadde sett at der var 2......
De så fostersekken tydelig da etterpå, når de begynte å se etter.....
"Helt vanlig" å overse faktisk......

Utrolig spennende for dere da!!!!![:D]

Akkurat samme med meg.. Og jeg var også på flere UL før dette.. De så heller ikke at min eldste skulle vært trilling [&:]

ORIGINAL: barehege

bare 10 dager igjen nå.. Det blir spennende, da! Hva tenker du selv, da?!? [:)]

aner virkelig ikke he he[;)] men skl til jm i morgen så da får jeg høre [;)][;)]

ORIGINAL: connie83

ORIGINAL: barehege

bare 10 dager igjen nå.. Det blir spennende, da! Hva tenker du selv, da?!? [:)]

aner virkelig ikke he he[;)] men skl til jm i morgen så da får jeg høre [;)][;)]

Spennende [:)][:)][:)]

dytt [:D]

Back
Topp