eh??????

ORIGINAL: flippflopp

ORIGINAL: ¤Kine¤

ORIGINAL: flippflopp

men, hvordan i all verden skal en sånn liten maskin klare å sprenge jorda?

Aneer ikke men de får jo til det meste i disse dager så det skulle ikke forundre meg om de fant opp en maskin som skulle bringe jorda tilbake etterpå..[:-]

ahahahahahaha, med en super magnet da eller?
tenk om sprenginga var for kraftig da å ikke klarte å få jodra tilbake! det er driti ut det[8D]

Hahahhaa ja da har de bæsja skikkelig på leggen gitt!!!!
Og ingen til å le av det etterpå..Hahahaha[:-][:-]

ORIGINAL: ¤Snart mamma igjen¤

synes dere burde tenke på vinningen om dette forsøket blir en suksess!

Det vil si at de kansje kan finne ut hvordan man skaper liv ut av ingenting!-tenk på alt vi kan redde!

Dere burde se i det store bildet.

Jorda dør faktisk ut litt etter litt og det er ett faktum.Tenk å kunne redde/skape nytt for våre barn og barns barn?

[:)]

*følersegegoogvilhelstværepådennejordaselv*

ORIGINAL: hønselovisa!

altså, det er snakk om bitte bitte bitte små atompartikler, som ikke engang kan skade oslo noe særlig:)så jeg tror vi klarer oss jeg;)
les hele saken snupper;)

Hahaha jeg leser bare det om at jorda går under og løper rundt her som en hodeløs høne[:D][:D]

ORIGINAL: ¤Kine¤

synes dere burde tenke på vinningen om dette forsøket blir en suksess!

Det vil si at de kansje kan finne ut hvordan man skaper liv ut av ingenting!-tenk på alt vi kan redde!

Dere burde se i det store bildet.

Jorda dør faktisk ut litt etter litt og det er ett faktum.Tenk å kunne redde/skape nytt for våre barn og barns barn?

[:)]

*følersegegoogvilhelstværepådennejordaselv*

For å si det slik så er det viktigere at sønnen min og hans barn kan være her enn at jeg er...

Men kjære dere da, de har jo rimelig god greie på det de holder på med. Det kommer ikke til å skje noen verdens ting annet enn at de får mer kunnskap om hvordan jorda og vi oppsto. Vi kommer til å leve like bra i morra og til neste år som vi gjorde i går....
Og det kommer vi til å gjøre i 2013 og selv om noen mener jorda går under i 2012....Jorda skulle jo i følge mange gått under i 2000, men vi lever da like fordømt alle sammen....

Men da de sier at det muligens kan være en bitteliten risiko for at ditten eller datten kan skje, så skaper de jo masse blest om forsøket sitt, og det er jo bare det de vil oppnå! Gjelder å ikke bite på alt som blir sagt hele tida. Det er da ingen av de forskerne som er det minst interessert i å risikere å sprenge hele jorda i lufta....90% av dem her vel kjerring/gubbe og unger hjemme de og....[;)]

kan trøste dere med at dette forsøket gjentas om ett par mnd[:D]-da med sterkere krefter.Kjørte på 70% i dag,neste gang går de for 100%

Jeg tenker bare at jeg er uovervinnelig, og at ingenting skjer med meg.

ORIGINAL: Catski og Filip

Jeg tenker bare at jeg er uovervinnelig, og at ingenting skjer med meg.

[8D]

Back
Topp