eh??????

æsj du er ikke alene om å syns det er ekkelt. I utgangspunktet så er det sikkert noen "gutter" som liker å leke seg... og med så mye utstyr som de får i hendene (verktøy og sprengstoff[8D]) så kan det umulig være trygt?? Ser absolutt ikke poenget i det!!

Døh Breeg.....Du er ikke sææærlig morsom[&:][&:][>:][>:]

HaHa vi gjør visst det[:D]

å herremin...hvorfor må noen på død og liv vite hvordan alt har skjedd....????????? hvorfor ikke bare godta at slik er det!!!!!!!???????
en eller annen gang kommer de sikkert til å sprenge hele jorda til helvette  pga deres nyskjerrighet.

*pessimist idag.*

Heør ærlig, så tror jeg neppe de hadde gjort det omd et var SÅ farlig.. De har sikkert lyst å leve de som holder på med forsøket og..? Er joen norsk forsker som har sagt at det ikke er farlig.. [:)]
Dessuten.. Det kan ikke skje noe enda, for jeg skal på ultralyd i dag!! [:D]

Det skjer sånne eksplosjoner i verdensrommet hele tida, og vi er jo her enda da..? [:)]

ORIGINAL: flippflopp

der som tror vi har bare noen minutter igjen.....

så sitter dere her inne på bv å forteller hvor redd dere er!
hehehehehehehehehehehehehe!
hva med å tilbringe tiden med familien?[8D]

Jeg har min familie her jeg...småen..

Det går så fint atte. de hadde ikkje gjort de om det låg rissiko i det..Visste dere at norge har bidratt me 100 millioner årlig til dette prosjektet...

ORIGINAL: Junemamma

Det går så fint atte. de hadde ikkje gjort de om det låg rissiko i det..Visste dere at norge har bidratt me 100 millioner årlig til dette prosjektet...

WHAAAAAAAAAAAAT ????

Å enda er det gamle folk som ikke har ordentlige plasser å tilbringe sine siste år/dager...FYSJ!Ja,Norge er et fantastisk land.Blir helt kvalm jeg.

ORIGINAL: oliversMamma

jeg også.. guttungen er ikke langt unna..

men en tanke som slo meg.. tenk hvor mange redde og deprimertre som tar livet seg nå da.. og tenkt om det går bra.....

Huff for en tanke[&:][&:][:(][:(]

Jepp Jepp heilt sant[;)] Sjukt å tenka på.. Men lure på kor møkje heile driten kosta[8|]

Jepp Jepp heilt sant[;)] Sjukt å tenka på.. Men lure på kor møkje heile driten kosta[8|]

Sikkert 8978687687865654578976546789765789 kr for mye..

jøss, lever vi ennå æ!

DU HEI !!!
Nå må ikke du jinxe hele driten..

ORIGINAL: ¤Kine¤

jøss, lever vi ennå æ!

DU HEI !!!
Nå må ikke du jinxe hele driten..

[X(]

Nå må du banke i bordet !!

men, hvordan i all verden skal en sånn liten maskin klare å sprenge jorda?

Aneer ikke men de får jo til det meste i disse dager så det skulle ikke forundre meg om de fant opp en maskin som skulle bringe jorda tilbake etterpå..[:-]

Men de e jo nåke positivt me prosjektet da.Me får jo forhåpentlig veta kos  universets oppbygging ved å gjenskape øyeblikkene like etter «The Big Bang».

Men de e jo nåke positivt me prosjektet da.Me får jo forhåpentlig veta kos  universets oppbygging ved å gjenskape øyeblikkene like etter «The Big Bang».

Jeg vil heller leve.[:-]

ORIGINAL: hønselovisa!

det er jo prøver under jorda da,og ikke i nærheten av så stor kraft at hele jorda blåses vekk;)så fall bare sveits,men vi bokke der;)hohoh!

Stemmer,hahaahhhaha[:D][:D][:D][:D]
Neida,man skal ikke le av andres elendighet..
(prøver febrilsk å gjøre opp for meg før jeg dør)

Back
Topp