egoistisk?

Hvis det er vanskelig for deg å bli med ut, og du sitter hjemme og er furten og lei nå:

Kan du ikke bare sende en sms til samboeren din og spørre om de kan komme hjem i 17-tida istedet....?

ORIGINAL: Imogene

Hvis det er vanskelig for deg å bli med ut, og du sitter hjemme og er furten og lei nå:

Kan du ikke bare sende en sms til samboeren din og spørre om de kan komme hjem i 17-tida istedet....?

eg har spurt.

ORIGINAL: MammaTilEmilie

eg har spurt.

Hva svarte han da?
*har ikke lest heeele tråden*

eg har spurt.

Hva svarte han da?

att de skulle vere der til det stengte kl 18.00 så bruker de litt tid på å kjøre hjem så er vel hjemem kvart på 7 så skal ho legge seg kl 7

Da får du prøve å svelge skuffelsen og gjøre det beste utav det.. Bursdagen din blir ihvertfall ikke bedre av å hisse seg opp.
Tenk på at jenta di koser seg ute på akebrett!
Hun vet jo ikke hvilken dag det er idag.

Gratulerer med dagen, da - prøv å kose deg.. koke deg en kopp kakao og les en bok eller noe [:)]

du er voksen.. du klarer å kose deg på bursdagen din selv om dattra di ikke er der... hjelpes..[&:]

eg har spurt.

Hva svarte han da?

att de skulle vere der til det stengte kl 18.00 så bruker de litt tid på å kjøre hjem så er vel hjemem kvart på 7 så skal ho legge seg kl 7
Hva med å overraske de med at du kommer opp dit med vaffler og kakao da?

ORIGINAL: Thothamon..

eg har spurt.

Hva svarte han da?

Hva med å overraske de med at du kommer opp dit med vaffler og kakao da?

Ja, du trenger jo ikke å være ute i timesvis!

herremin.. synes du får en del unødvendig krasse tilbakemeldinger her! hvis det er tradisjon for deg å være sammen med familie osv når du har bursdag, så har du lov til å være skuffet!! [8D]

men.. du får bare prøve å gjøre det beste ut av det.. foreslår at du logger deg av bv ;) hjelper ikke akkurat på humøret de svarene du får her! [;)] og kanskje invitere over noen venner? kjedelig å være alene på bursdagen sin!

sender deg en bursdagsklem, og håper at dagen din blir bedre!!![:D][:D]

Jeg skjønner godt at du er skuffet. Her i huset er bursdager familiedager, og jeg er vant til at man planlegger noe sammen som ikke ekskluderer noen av familiemedlemmene. Det handler ikke om at man ikke unner mann og barn en aketur i finværet, men at man snakker sammen FØR man planlegger sånne ting.

ORIGINAL: PetCoke

Egoistisk? 
Han ville kanskje gi deg en dag alene, så du kan slappe av og kose deg helt alene... Benytt deg av sjangen, og kos deg...

sign! Skulle gitt mye for en slik dag

ORIGINAL: Snoflak

syntes ikke d e noe å reagere på... Må si eg heller syntes at du bør tenke at ikke alle er like heldige og har en mann/kjæreste som er så flink med barna og faktisk ønsker å gå ut å leke med dem slik... :) Gratulerer så masse med dagen anyways,lag vaffler til dem kommer inn du da og overask dem,ikkeno å henge seg opp i :)

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

menne om du har brekt armen så kunne du vel vært med vel ?

bursdager er liksom for unger ! du kan vel feire dagen din en annen dag med snuppa di ! ho skjønner jo ikke det allikavel !

Hadde syntes det hadde vært så herlig at sambo hadde tatt med barna på noe som betydde noe for de :)

for og få avklart det..
han skal selvfølgelig få lov og ta henne med seg på aketur det er jo ikke det det står på..
Så vanskelig er eg virkelig ikkje!
Men det burde jo vere lov og komme hjem noen timer før ho skal legge seg så eg kunne få kost meg litt med henne på bursdagen min

og han har ALDRI vist interesse for og ta henne med seg ut og ake i heele vinter men akkurat idag skulle han det.. det er det eg reagerer på..
Han fikk tilbudet igår også men da gadd han ikkje .. så hvorfor akkurat idag..

kanskje han merker at du har en dårlig dag !

Siden du hadde et ønske om å være sammen med datra di på bursdagen din så skjønner jeg godt at du ble skuffa. Synes ikke du er egoistisk, det er lov å bli litt snurt når det ikke blir som forventet!
Men, samtidig så må du tenke på det at mannen din muligens tok henne med akkurat idag sånn at du skulle få slappe av. De kommer tilbake ikveld, da kan jo du legge henne og så kan du og mannen kose dere hele resten av kvelden[:)]
Gratulerer med dagen[:)]

siden dåkke feira på fredag så tenkte han kansje ikke at du trengte ein feiring t då.
men at di komme hjem 7 når hu ska legga seg 7 suns eg e litt domt, hu må jo ha kveldsmat å stellas, tar jo litt tid d og.

men håpe du har hatt noe positivt å gjør på denne dagen [:D]

ORIGINAL: Snoflak

syntes ikke d e noe å reagere på... Må si eg heller syntes at du bør tenke at ikke alle er like heldige og har en mann/kjæreste som er så flink med barna og faktisk ønsker å gå ut å leke med dem slik... :) Gratulerer så masse med dagen anyways,lag vaffler til dem kommer inn du da og overask dem,ikkeno å henge seg opp i :)

Sign..

er jo sikkert kjempestas for ungen å komme seg ut og leke litt! og som han sa, dere kan jo spise is og vaffler når de kommer hjem[8|] og du hadde allerede feiret, da syns jeg ikke no synd på deg... vær heller glad for at han tok seg av barnet når du ikke har samme mulighet iom at du har gips...

som jeg ser så skriver du at derre feieret om fredagen. Så da tenker jeg som så at det ikke er noe galt at han tar med seg ungen på akedag med tante og søskenbarn
Hadde nytt helle dagen alene jeg hvis gubben hadde gjort det[:)]

Har bare lest HI her, men er det ikke flott at han tar med ungen ut å leker!
Hadde blitt kjempeglad jeg! Han kommer jo helt sikkert hjem før hun skal legge seg

Back
Topp