egoistisk?

MammaTilEmilie

Gift med forumet
**

syntes ikke d e noe å reagere på... Må si eg heller syntes at du bør tenke at ikke alle er like heldige og har en mann/kjæreste som er så flink med barna og faktisk ønsker å gå ut å leke med dem slik... :) Gratulerer så masse med dagen anyways,lag vaffler til dem kommer inn du da og overask dem,ikkeno å henge seg opp i :)

Egoistisk? 
Han ville kanskje gi deg en dag alene, så du kan slappe av og kose deg helt alene... Benytt deg av sjangen, og kos deg...

ORIGINAL: Snoflak

syntes ikke d e noe å reagere på... Må si eg heller syntes at du bør tenke at ikke alle er like heldige og har en mann/kjæreste som er så flink med barna og faktisk ønsker å gå ut å leke med dem slik... :) Gratulerer så masse med dagen anyways,lag vaffler til dem kommer inn du da og overask dem,ikkeno å henge seg opp i :)

han pleier ikke og gjøre det
Men akkurat idag skulle han .. kunne han ikke reist igår feks..

gratulerer med dagen! [:)]
jeg syns det var snilt gjort av han å dra ut med jenta deres sånn at du får sovet i ro og fred og så er jeg sikker på at jenta har godt av en tur ut selvom mamman vil ha ho hjemme hele dagen.
Hvis du har ringt og vært sur og grinete så har han sikekrt ikke lyst til å komme hjem til deg, hadde du ringt og sagt takk for at du fikk sovet lenge og takk for at han tok med seg jenta ut så ho fikk deilig frisk luft, men at nå ville du gjerne være litt samme dem så hadde han sikekrt vilelt komme hjem med en gang med et stort smil om munnen.
synes du er urettferdig mot han som sikkert har handlet i beste mening

Ja, det er jo en smule egoistisk om du mener at jenta di skal tilbringe dagen inne sammen med en gipset mamma fordi hun har bursdag, fremfor å være aktiv ute sammen med andre barn.

egoistisk å ta med seg ungen for å ut å renne på akebrett?? nei .. ser ikke helt den !

Han var ikke reist når jeg sto opp og greitt eg var sur men eg sa berre att eg ville tilbringe dagen min med ho..
Eg vart såra.. fekk ikkje engang en klem av noen av de før de reiste..

Hadde han gjort dette ofte eller i det heile tatt hadde eg ikkje sagt noke men når det e første gang i vinter att han gjør det og att det må gjøres på MIN bursdag syns eg er litt ego men det er meg

Og han trenger jo ikke vere ute til ho skal legge seg! kunne jo vertfall komt inn 1-2 før så eg får litt tid ..
Han skulle komme igjen i 6 tiden og ho skal legge seg kl 7..

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Ja, det er jo en smule egoistisk om du mener at jenta di skal tilbringe dagen inne sammen med en gipset mamma fordi hun har bursdag, fremfor å være aktiv ute sammen med andre barn.

Kan ikke du lage vafler og kakao og komme etter? Hvis du kommer deg dit med brukket bein da.... Ingen vits i å sitte inne i det fine været selv om du har brukket en fot[8D][:D]

ORIGINAL: Anna Anka

Kan ikke du lage vafler og kakao og komme etter? Hvis du kommer deg dit med brukket bein da.... Ingen vits i å sitte inne i det fine været selv om du har brukket en fot[8D][:D]

ARm

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Han var ikke reist når jeg sto opp og greitt eg var sur men eg sa berre att eg ville tilbringe dagen min med ho..
Eg vart såra.. fekk ikkje engang en klem av noen av de før de reiste..

Hadde han gjort dette ofte eller i det heile tatt hadde eg ikkje sagt noke men når det e første gang i vinter att han gjør det og att det må gjøres på MIN bursdag syns eg er litt ego men det er meg

Og han trenger jo ikke vere ute til ho skal legge seg! kunne jo vertfall komt inn 1-2 før så eg får litt tid ..
Han skulle komme igjen i 6 tiden og ho skal legge seg kl 7..

Skjønner at du er skuffa, men de er vel tilbake før syv ikveld? Her jeg bor er det 12 blå grader ute, så det er vel ikke helt fristende å være ute i 7 timer kanskje..

spurte han når de kom heim og da sa han att dei skulle vere der til det stengte og det er kl 6

her er det 5-

Gratulerer med dagen[:)]
Jeg synes mannen din var snill jeg som tok med seg jenta deres på aketur med andre barn, tipper hun synes det er stor stas[:)]
Kan ikke du ha vaflene klare til de kommer hjem, så blir det en koselig avslutning på dagen.

når de kommer hjem kl 6 og eg har laget vafler så blir ikke det noe fin avslutning for da er ho stuptrøtt og drit sur og vil bare til køys..
er ikke for og være vanskelig men han kan vel dulle litt me meg på min bursdag og

eg kavet meg gjennom og vaske hus
bakte kake
laget middag til hele familien hans

ka får eg .. ikke en klem engnag

ORIGINAL: Nr.1!

Forstår GODT de heller vil ut å renne i dette nydelige akeværet enn å sitte inne å vente på at du skal stå opp! Heller du som er egoistisk viss du forventer det, men gratulerer med dagen:)

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Enig i denne! Og som du også sa så feiret dere på Fredagen..
Skjønner ikke helt hva det er å bli sint for..

ORIGINAL: MammaTilEmilie

når de kommer hjem kl 6 og eg har laget vafler så blir ikke det noe fin avslutning for da er ho stuptrøtt og drit sur og vil bare til køys..
er ikke for og være vanskelig men han kan vel dulle litt me meg på min bursdag og

eg kavet meg gjennom og vaske hus
bakte kake
laget middag til hele familien hans

ka får eg .. ikke en klem engnag

Da synes jeg du skal være ærlig med samboeren din om at det er han du trenger oppmerksomhet fra, og ikke barnet ditt. Det er ikke OK av ham å ta deg for gitt, men du må også gi beskjed når du føler at det er noe som ikke stemmer.

"feiringen" ja var der
spiste mat og fikk pakkene så stakk folk
men forventer fremdeles att eg skal få tilbringe dagen min ilag me datteren min..

Skjønner deg på en måte, men skjønner også pappaen. Syntes han burde kommet hjem tidligere. men nå vet ikke jeg hvor langt unna de er da. Kan du ikke få de til å komme hjem kl 16 så kan du ha vaffler og kos klart når de kommer hjem. Da vil jo alle få en super dag.
Gratulerer så mye med dagen. Håper du klarer å kose deg uansett.

Back
Topp