MammaTilEmilie
Gift med forumet
**
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snoflak
syntes ikke d e noe å reagere på... Må si eg heller syntes at du bør tenke at ikke alle er like heldige og har en mann/kjæreste som er så flink med barna og faktisk ønsker å gå ut å leke med dem slik... :) Gratulerer så masse med dagen anyways,lag vaffler til dem kommer inn du da og overask dem,ikkeno å henge seg opp i :)
ORIGINAL: Anna Anka
Kan ikke du lage vafler og kakao og komme etter? Hvis du kommer deg dit med brukket bein da.... Ingen vits i å sitte inne i det fine været selv om du har brukket en fot[8D][:D]
ORIGINAL: MammaTilEmilie
Han var ikke reist når jeg sto opp og greitt eg var sur men eg sa berre att eg ville tilbringe dagen min med ho..
Eg vart såra.. fekk ikkje engang en klem av noen av de før de reiste..
Hadde han gjort dette ofte eller i det heile tatt hadde eg ikkje sagt noke men når det e første gang i vinter att han gjør det og att det må gjøres på MIN bursdag syns eg er litt ego men det er meg
Og han trenger jo ikke vere ute til ho skal legge seg! kunne jo vertfall komt inn 1-2 før så eg får litt tid ..
Han skulle komme igjen i 6 tiden og ho skal legge seg kl 7..
ORIGINAL: Nr.1!
Forstår GODT de heller vil ut å renne i dette nydelige akeværet enn å sitte inne å vente på at du skal stå opp! Heller du som er egoistisk viss du forventer det, men gratulerer med dagen:)
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Ja, det er jo en smule egoistisk om du mener at jenta di skal tilbringe dagen inne sammen med en gipset mamma fordi hun har bursdag, fremfor å være aktiv ute sammen med andre barn.
ORIGINAL: MammaTilEmilie
når de kommer hjem kl 6 og eg har laget vafler så blir ikke det noe fin avslutning for da er ho stuptrøtt og drit sur og vil bare til køys..
er ikke for og være vanskelig men han kan vel dulle litt me meg på min bursdag og
eg kavet meg gjennom og vaske hus
bakte kake
laget middag til hele familien hans
ka får eg .. ikke en klem engnag