Egguttak og utvikling til blastocyst

Forsøk 1: 10, 9 og 1 satt inn. (Ingen graviditet)
Forsøk 2: 11, 8, 1 satt inn (Gravid nå) og 1 fryst.

Lykketil med ditt forsøk❤️

Jeg har veldig lav AMH (1.0) så jeg får aldri mange egg ut.

Forsøk 1: 3 ut, 1 befruktet (vanlig ivf), 1 satt inn på dag 2. negativ.
Forsøk 2: 1 ut, 1 befruktet (ICSI) 1 blasto satt inn på dag 5.
Forsøk 3 (totalfrys): 4 ut, 3 befruktet (ICSI), 2 blasto på frys.

Har foreløpig bare et uttak men det endte med 14 egg ut og 11 som ble befruktet. Jeg går offentlig og fikk ikke oppdatering før dagen etter jeg hadde innsett av blastocyst. Dagen etter fikk jeg beskjed om at 4 blastocyst var fryst :happy:.

Ser det variere mye. Er spennende å høre andres erfaringer. Finner ingen god statistikk.
Gratulerer dere som har blitt/er gravide❤️
Og lykke til i forsøk dere som fortsatt prøver❤️
Er spennende og langtekkelig ventetid

Jeg har lav AMH og er nå 42 år
1. 2020. 5 ut. 4 befruktet. 1 blastocyst. 1 barn ❤️
2. 2023: 2 ut. 1 befruktet og satt inn dag 3. negativ.
3. 2023/24: 2 ut. 2 blastocyst. 1 satt inn fersk forsøk og et fryseforsøk. Negative.
4. 2024: 2 ut. 1 befruktet.
5. 2025: Avbrutt stimulering. 0 egg.

Ser det variere mye. Er spennende å høre andres erfaringer. Finner ingen god statistikk.
Gratulerer dere som har blitt/er gravide❤️
Og lykke til i forsøk dere som fortsatt prøver❤️
Er spennende og langtekkelig ventetid
Hvordan går det med dine egg?

Vi fikk ut 15 egg. Usikker på om 4 eller 5 ble befruktet; hun sa 4 på tlf, men tror det stod 5 på arket. Uansett, 4 ble til blastoer og frosset ned.
2 er det blitt baby av, 2 ligger igjen på frys. Skal teste egg nr3 om et par uker :love017

Så, selv om det ikke er snakk om en hel rognpose, så kan det fort være nok likevel:D

6 hadde blitt befruktet, 1 hadde utviklet seg til blastocyst i dag og fryst, så håper de på 1 egg til i morgen. Så kjenner jeg er litt skuffet☺️ Men får håpe det egget som er fryst er bra og blir til graviditet og det siste.
Skjønner du er skuffet med det utgangspunktet, men du trenger bare 1 bra egg for baby ❤️❤️

Skjønner du er skuffet med det utgangspunktet, men du trenger bare 1 bra egg for baby ❤️❤️
Ja så får bare håpe det blir et bra resultat. Ble bare 1, det andre ble for dårlig. Men dette her fikk bare gradering 3bb.
Men må bare prøve svelge skuffelsen, og håpe det går

Ja så får bare håpe det blir et bra resultat. Ble bare 1, det andre ble for dårlig. Men dette her fikk bare gradering 3bb.
Det har blitt mange fine babyer av 3BB ❤️

Det har blitt mange fine babyer av 3BB ❤️
Takk for oppmuntring.
Fikk bare en knekk. Hadde litt større forhåpninger. Har prøvd en stund og det krever en del tid og energi, og mye skuffelse(Sa uke 8 og ma uke 14) i tillegg at det begynner nærme seg grense økonomisk å.

Takk for oppmuntring.
Fikk bare en knekk. Hadde litt større forhåpninger. Har prøvd en stund og det krever en del tid og energi, og mye skuffelse(Sa uke 8 og ma uke 14) i tillegg at det begynner nærme seg grense økonomisk å.
Jeg forstår deg kjempegodt! Det er mye skuffelser i dette gamet. Det kan gå bra med 3BB og det er kun ett egg som trengs, men vi føler oss alle litt bedre når vi har gode graderinger og flere på frys. Så det er full forståelse for det :Heartred

Tror den som er satt inn hos meg var en 3BB. Er gravid per idag med det egget❤️Mine ble aldri bedre enn 3AB. 3AB ble fryst på dag 6. Forstår følelsen din av skuffelse. Hadde den samme selv. Dette gamet er brutalt. Sender deg en klem❤️

Tror den som er satt inn hos meg var en 3BB. Er gravid per idag med det egget❤️Mine ble aldri bedre enn 3AB. 3AB ble fryst på dag 6. Forstår følelsen din av skuffelse. Hadde den samme selv. Dette gamet er brutalt. Sender deg en klem❤️
Gratulerer til deg❤️ Krysser fingrene å håper det blir vellykket. Blir innsett om 2-3 uker, så blir spennede. Er veldig mye skuffelser og tårer i dette, er mye vanskeligere enn en tenker i starten❤️

Gratulerer til deg❤️ Krysser fingrene å håper det blir vellykket. Blir innsett om 2-3 uker, så blir spennede. Er veldig mye skuffelser og tårer i dette, er mye vanskeligere enn en tenker i starten❤️
Tusen takk! Håper den sitter hele veien! Blir fine babyer av dårlig gradert egg også❤️Masse lykketil og oppdater oss❤️Ta godt vare på deg selv før innsett og etter❤️

Tusen takk! Håper den sitter hele veien! Blir fine babyer av dårlig gradert egg også❤️Masse lykketil og oppdater oss❤️Ta godt vare på deg selv før innsett og etter❤️
Takk for det❤️ Skuffelsen har heldigvis gitt seg, så får håpe det var gullegget❤️

1. forsøk: 10 egg ut, 6 befruktet, 2 blasto (1 senabort </3 + 1 neg)
2. forsøk: 19 egg ut, 14 befruktet, 6 blasto (1 neg, 1 barn :Heartpink og 3 igjen på frys)
3. forsøk (privat pga. covid): 11 egg ut, 7 befruktet, 4 blasto (1 kjemisk og 1 barn :Heartblue og 2 igjen på frys)
Forskjellige medisiner og protokoller, AMH på 28 har jeg bare målt 1 gang da jeg startet (28 år).
Har endometriose. Barn ble det på bare på fryseforsøk. Fikk sjelden vite kvaliteten, bare 1 gang privat (4BA var gutten min).

Back
Topp