Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
.Hvordan går det med dine egg?Ser det variere mye. Er spennende å høre andres erfaringer. Finner ingen god statistikk.
Gratulerer dere som har blitt/er gravide
Og lykke til i forsøk dere som fortsatt prøver
Er spennende og langtekkelig ventetid

6 hadde blitt befruktet, 1 hadde utviklet seg til blastocyst i dag og fryst, så håper de på 1 egg til i morgen. Så kjenner jeg er litt skuffetHvordan går det med dine egg?
Skjønner du er skuffet med det utgangspunktet, men du trenger bare 1 bra egg for baby6 hadde blitt befruktet, 1 hadde utviklet seg til blastocyst i dag og fryst, så håper de på 1 egg til i morgen. Så kjenner jeg er litt skuffetMen får håpe det egget som er fryst er bra og blir til graviditet og det siste.
Ja så får bare håpe det blir et bra resultat. Ble bare 1, det andre ble for dårlig. Men dette her fikk bare gradering 3bb.Skjønner du er skuffet med det utgangspunktet, men du trenger bare 1 bra egg for baby![]()
Det har blitt mange fine babyer av 3BBJa så får bare håpe det blir et bra resultat. Ble bare 1, det andre ble for dårlig. Men dette her fikk bare gradering 3bb.
Men må bare prøve svelge skuffelsen, og håpe det går
Takk for oppmuntring.Det har blitt mange fine babyer av 3BB![]()
Jeg forstår deg kjempegodt! Det er mye skuffelser i dette gamet. Det kan gå bra med 3BB og det er kun ett egg som trengs, men vi føler oss alle litt bedre når vi har gode graderinger og flere på frys. Så det er full forståelse for detTakk for oppmuntring.
Fikk bare en knekk. Hadde litt større forhåpninger. Har prøvd en stund og det krever en del tid og energi, og mye skuffelse(Sa uke 8 og ma uke 14) i tillegg at det begynner nærme seg grense økonomisk å.

GratulererHar bare hadd ett uttak, da var det 11 egg ut, 9ble befruktet, 3 blast ble fryst Og testen kom ut positiv igår kveld![]()
Tror den som er satt inn hos meg var en 3BB. Er gravid per idag med det eggetJa så får bare håpe det blir et bra resultat. Ble bare 1, det andre ble for dårlig. Men dette her fikk bare gradering 3bb.
Men må bare prøve svelge skuffelsen, og håpe det går
Gratulerer til degTror den som er satt inn hos meg var en 3BB. Er gravid per idag med det eggetMine ble aldri bedre enn 3AB. 3AB ble fryst på dag 6. Forstår følelsen din av skuffelse. Hadde den samme selv. Dette gamet er brutalt. Sender deg en klem
![]()
Tusen takk! Håper den sitter hele veien! Blir fine babyer av dårlig gradert egg ogsåGratulerer til degKrysser fingrene å håper det blir vellykket. Blir innsett om 2-3 uker, så blir spennede. Er veldig mye skuffelser og tårer i dette, er mye vanskeligere enn en tenker i starten
![]()
Takk for detTusen takk! Håper den sitter hele veien! Blir fine babyer av dårlig gradert egg ogsåMasse lykketil og oppdater oss
Ta godt vare på deg selv før innsett og etter
![]()
og 3 igjen på frys)
og 2 igjen på frys)