Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, jeg fikk det med hjem..Du fikk vel ikke med deg morfin hjem? Jeg fikk en coctails med smertestillende og beroligende til å ta på morgenen.
Da jeg kom inn på uttak fikk jeg en dose ketorax i årene. Underveis stoppet de opp og ga en dose med ketorax til pga smerter. Men d varierer veldig dra person til person hvordan der kjennes.
Jo, jeg fikk det med hjem..
Ah, hvor mange tømte du? Jeg har 8 egg til nå, men de ville ha flereJeg fikk en del smertestillende pluss en liten shot med noe beroligende som smakte dritt. Husker ikke navnet. Fikk også morfin nesespray som jeg tok rett før jeg skulle inn. Kjente ubehag, men denne gangen var det ikke så vondt. Men jo fler de tømmer jo mer øm kan man bli. Tok ca 15 min.
Jeg tømte ca. 20 poser.Ah, hvor mange tømte du? Jeg har 8 egg til nå, men de ville ha flere![]()
Jeg tror nok jeg ville tatt det jeg fikk, evt om du vet du reagerer på noe av det, ta kontakt med de å få noe annet. Det er ikke bare pga smertene man får beroligende og smertestillende, men også for at vi skal klare å ligge helt rolig og sånn. Det er ikke helt rette stedet og hoppe unna med kroppen når de holder på![]()
Uff!! Gruer meg til i morgen ..Var nok derfor jeg fikk enda en dose me smertestillende underveis! Da de startet på venstre sidene så hoppet kroppen i smerte hver gang de punkterte. Jeg hadde klart smerten men var fysisk umulig å ligge i ro
Det kommer nok til å gå fint! Ta de smertestillende du får, det anbefaler jeg, i tillegg vil jeg si at du konsentrerer deg om skjermen og ser på alle eggene de tar ut, det syns i alle fall jeg var spennende og du ser hvor mye de har igjen så du vet ca hvor mye som er igjenUff!! Gruer meg til i morgen ..