Eggløsningstest som graviditetstest?

Snusmumrikk1

Bli kjent med forumet
Hei!!! :happy:
Vi prøver på nr to!!!! Nå er det to uker ca siden eggløsning, å nå begynner smålige symptomer å komme. Jeg er kvalm, kvalm av snus, mensmurringer så og si hele tiden.

Som den gale testeren jeg er, har jeg fått med meg at man kan bruke eggløsningstester som graviditetstest. ( har aldri fått pos el test selv )

denne ble heeeelt positiv med en gang!!! Hva tenker dere???? Har en graviditetstest igjen som jeg gjemmer til i morgen tidlig :cat:

Vedlegg

• 5075EDCE-A417-46E0-ACF9-930D0157FDEE.jpeg
    5075EDCE-A417-46E0-ACF9-930D0157FDEE.jpeg
    47 KB · Visninger: 307
Gleder meg til å se resultatet av graviditetstesten i morgen :happy: Kan absolutt være HCG som slår ut på LH testen. Om ikke kan det jo være at egget ikke slapp og prøver på nytt nå, selv om jeg holder en knapp på det første :D

Har du tatt graviditetstest som er negativ samtidig som el testen er positiv? El test slår senere ut enn graviditetstest så da vil jeg anta du skal ha el nå om det er tilfelle:happy: om ikke håper jeg du får positiv graviditetstest imorgen:happy:

Er det bekreftet med blodprøve? Kan være at egget ikke slapp som en sier over her, for du skulle vel kanskje hatt positiv graviditetstest nå om det var tilfelle? Håper du er gravid! <3
Ble bekreftet med UL hvertfall :D men jeg som har skrevet feil!!! Ifg da jeg hadde eggløsning er jeg 9dpo

Gleder meg til å se resultatet av graviditetstesten i morgen :happy: Kan absolutt være HCG som slår ut på LH testen. Om ikke kan det jo være at egget ikke slapp og prøver på nytt nå, selv om jeg holder en knapp på det første :D
Jeg som hadde skrevet feil over her, er 9dpo. Så håper det er noe :) har fått svake positive graviditetstester, idag og i går :Heartred

Forferdelig dårlig kvalitet :(
Vet ikke om dere også ser det, men det er svak positiv!!! Og fortsatt sterk positiv EL

Vedlegg

• 7174EA1C-3D16-402B-A4EC-648F9ABD3EDF.jpeg
    7174EA1C-3D16-402B-A4EC-648F9ABD3EDF.jpeg
    29,3 KB · Visninger: 307
Back
Topp