Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok siste pille 19. oktober, fikk eggløsning 15 novemberHvor lang tid tok det før dere fikk eggløsning etter å ha sluttet på prevensjon?![]()
Oi, så fort! Jeg har brukt p-ring, vet ikke om det er noe forskjell på detTok siste pille 19. oktober, fikk eggløsning 15 november![]()
Så fort! Så bra!Tok ut hormonspiral 9. desember, fikk EL 21. desember
Trodde det skulle ta lengre tid!

Jeg brukte også p-ring (6/7år), men litt usikker på når første eggløsning var. Jeg sluttet i august og ble gravid i september hvert fall, så trenger ikke å ta lang tidOi, så fort! Jeg har brukt p-ring, vet ikke om det er noe forskjell på detHar testet høy på monitoren siden jeg sluttet i starten av desember, men fortsatt ingen maks, bare venter og venter
![]()
Så bra! Det var godt å høreJeg brukte også p-ring (6/7år), men litt usikker på når første eggløsning var. Jeg sluttet i august og ble gravid i september hvert fall, så trenger ikke å ta lang tidLykke til!

Det var «godt» å høre4 måneder etter cerazettehadde mens imellom men ingen el før da
Nei man får jo feks blødninger på mange p piller også da, en slags mens / bortfallsblødning , selv om man ikke har eggløsning på p pillene: er endring av hormon mengde som setter det i gang, men de fleste får blødninger selv om de ikke får eggløsning: noen får veldig lange sykluser men hos meg, etter p pille stopp ble de veldig korte. Fikk mensen ca hver tredje uke de første månedene og det et for kort tid til å få eggløsning. Tempet også og el testet og fant aldri el. Ble som sagt bedre etter noen måneder. Men stor variasjon her, noen får jo el første syklus de stopper med prevensjonDet var «godt» å høre
Trodde liksom man måtte ha eggløsning for å få mensen men jeg får ingen positive tester jeg heller ..![]()
Ja, det er jo logisk. Føles så unødvendig å ha mensen uten eggløsning! Får vel bare vente utålmodigNei man får jo feks blødninger på mange p piller også da, en slags mens / bortfallsblødning , selv om man ikke har eggløsning på p pillene: er endring av hormon mengde som setter det i gang, men de fleste får blødninger selv om de ikke får eggløsning: noen får veldig lange sykluser men hos meg, etter p pille stopp ble de veldig korte. Fikk mensen ca hver tredje uke de første månedene og det et for kort tid til å få eggløsning. Tempet også og el testet og fant aldri el. Ble som sagt bedre etter noen måneder. Men stor variasjon her, noen får jo el første syklus de stopper med prevensjon![]()