**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

Du har virkelig en vakker graviditet. Nyyydelig mage. Regner meg du hadde en perfekt kropp med flat mage før du ble gravid. Vakkert. *snufs*
 
Hvordan går det med deg? Ikke så lenge igjen nå. Så spennende[:D]
 
ORIGINAL: Helene M

Du har virkelig en vakker graviditet. Nyyydelig mage. Regner meg du hadde en perfekt kropp med flat mage før du ble gravid. Vakkert. *snufs*


Gud, så snill du er [:)] Tusen takk [:)][:)]

Har nok vært litt overvektig, og lagt på meg rundt 12 kg til nå... Men har stort sett bare fått større mage og bak [:-][8D] Så langt ifra perfekt fra før, men trives godt likevel jeg [:)]
 
ORIGINAL: Ivara

Dæsken så fin mage du har fått!!! [:D]

Tenk at det snart er september alt. Synes ikke det er lenge siden du testet positivt jeg.
Skal begynne å snik epå spetemberforumet nå fremover, regner med du har en sladris?


Jepp, Mercedesbærta er min sladris [;)] (hun er ikke på septemberforumet selv da, men... [8D])
Tusen takk [:)][:)] Hvordan har du det da...? [:)]
 
ORIGINAL: AnetteN

Hvordan går det med deg? Ikke så lenge igjen nå. Så spennende[:D]


Det går sånn høvelig greit [:)] Sliter max med bekken og isjasnerve, men eller så har jeg det fint... Plages kanskej mest av alt som må gjøres som jeg ikke får gjort selv... FRUSTRERT!! [&:][8D][8D]


Enn med dere da, går det bra...? Gratulerer forresten, det tror jeg ikke jeg har sagt! *sjemmes* [:-][:o]
Lille Nora er bare nyyydelig altså
 
ORIGINAL: **Eggerøra**

ORIGINAL: AnetteN

Hvordan går det med deg? Ikke så lenge igjen nå. Så spennende[:D]


Det går sånn høvelig greit [:)] Sliter max med bekken og isjasnerve, men eller så har jeg det fint... Plages kanskej mest av alt som må gjøres som jeg ikke får gjort selv... FRUSTRERT!! [&:][8D][8D]


Enn med dere da, går det bra...? Gratulerer forresten, det tror jeg ikke jeg har sagt! *sjemmes* [:-][:o]
Lille Nora er bare nyyydelig altså


 
Takk[:)]. Uff da hørtes ikke noe godt ut. Godt det ikke er så lenge igjen. Vet hvordan du har det, jeg var også plaget av bekkenløsning så satt mye i ro. Håper du blir god igjen etter fødselen
 
ORIGINAL: snuppis30

Jeg håper at Lillingen blir i magen din en stund til [:)] Lykke til vennen!!!! Tenker masse på deg [:)]

 
Signerer Snuppis jeg!
 
ORIGINAL: snuppis30

Jeg håper at Lillingen blir i magen din en stund til [:)] Lykke til vennen!!!! Tenker masse på deg [:)]

 
Signerer her jeg også [:D]
 
Masse lykke til Eggerøra!!!
Tenker på deg og baby`n!
Håper alt er bare bra med dere begge to[;)]
 
Stooor klem!![:D]
 
Gratulerer Eggis!
Tenk at du har rukket å få den lille mens jeg enda prøver[8D][:D][:D]
Gleder meg til bilder av nurket!
 
Gratulerer med prinsen din [:D]
Gleder meg også veldig til å se bilder... [8D]
 
ORIGINAL: snuppis30

Gratulerer så masse med lille prinsen din

 
Sign
 
Kos deg masse med den lille!!
Gleder oss til å se bilder!!
 
klem
 
Gratulerer så masse med lillingen som er blitt til en liten prins[:)][:)][:)] Gleder meg masse til bilder nå ja[:)]
 
ORIGINAL: Kaizer

Gratulerer med prinsen din [:D]
Gleder meg også veldig til å se bilder... [8D]
 
Gleder meg til bilder, GRATULERER SÅ MYE!! [;)][;)]
 
Tusen takk alle sammen. Skrevet noen ord inne på September hvis noen vil lese [:)]
 
*Suse inn på september*[:D]
 
ORIGINAL: snuppis30

Har lillingen fått noe navn?


Jepp [:)]
Men her inne heter han Lillingen [8D]
Forsåvidt her ute også... [:D][:D]
 
 
Forresten tusen takk til dere som har lagt inn hilsen her [:)]
Nå ligger lillingen ved siden av meg og sover og koser seg. Er så fantastisk å ha ham ved siden av meg, alene [:)]
Og idag kommer sambo tilbake og besøker oss, det skal bli så deilig å treffe ham igjen, og han er jo syk etter å treffe oss igjen [:)]
 
Back
Topp