Jeg har jo blitt gravid nesten med én gang, men hatt uflaks og mistet sannsynligvis fordi jeg behøvde blodfortynnende. Så jeg vet liksom ikke om det gjør at jeg kanskje ikke er aktuell, men vurderer det absolutt siden jeg har mange år igjen hvor eggene skal være i god form.
Det som gjør at jeg tviler er faktisk at jeg har hørt at det skal være heeeelt jævlig med egguttak 

Så gruer meg til smertene. Samtidig kan det bety at noen kn få oppleve å bære frem et barn.
Er jo litt spesielt å tenke på at det kan gå en slags mini versjon av meg rundt som jeg ikke kjenner til

jeg er feks tro kopi av min mor.
Men regner med det vil finnes et register for hvilken donor som er brukt. Tenker litt på at Norge er et lite land og at to kan finne hverandre og bli kjærester også finne ut at de er halvsøsken

Men jeg vil ikke se på det som
mitt barn. Jeg gir fra meg et egg, men det er jo kvinnen som bærer det frem som gir barnet liv, gir det næring med morkaken og føder det ut. Så det vil jo være noen av mine gener, men for meg ikke mitt barn. Tror heller ingen donorbarn vil komme bankende på døra og kreve arv liksom
Uansett synes jeg det er veldig fint at denne muligheten finnes. Om noen i familien skulle slite med å få barn vil det være mer aktuelt å donore egg, og tror det er mange som donorer som vil gjøre det av sånne hensyn.