Eget rom?

emma1

Betatt av forumet
Frem til nå har vi hatt lillemor i sidecrib ved vår seng. Hun sover fra rundt 20:30 til 05:30, men sutrer i søvne når hun mister smokken...
etter at hun begynte å krype fant hun fort ut at hun kunne krype til meg på natten. Så nå har jeg laget ferdig rommet hennes. Hun ligger der nå og lå der i natt, men jeg må opp x antall ganger for å gi henne smokken... kjenner det allerede tærer... noen som har tips?
 
Jeg tenker dere kan begynne med sugeslutt :) lillemini på snap, og Instagram har snakket mye om dette. Istede for å putte smokken til bake i munnen, så lukker du forsiktig munnen hennes ved å presse opp haka hennes med en finger. Søk opp «skånsom sugeslutt» og se om det blir forklart bedre da :)
 
En overgang tenker jeg. Sånn var det her noen netter også, sakte men sikkert ble våkemintervallene sjeldnere :)
 
Frem til nå har vi hatt lillemor i sidecrib ved vår seng. Hun sover fra rundt 20:30 til 05:30, men sutrer i søvne når hun mister smokken...
etter at hun begynte å krype fant hun fort ut at hun kunne krype til meg på natten. Så nå har jeg laget ferdig rommet hennes. Hun ligger der nå og lå der i natt, men jeg må opp x antall ganger for å gi henne smokken... kjenner det allerede tærer... noen som har tips?
Legg masse smokker rundt hodet i sengen. Jenta vår putter de inn selv hvis hun våkner;)
 
Back
Topp