Eget rom?

En tråd i 'Juli 2017' startet av emma1, 14 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. emma1 Flørter med forumet

Frem til nå har vi hatt lillemor i sidecrib ved vår seng. Hun sover fra rundt 20:30 til 05:30, men sutrer i søvne når hun mister smokken...
    etter at hun begynte å krype fant hun fort ut at hun kunne krype til meg på natten. Så nå har jeg laget ferdig rommet hennes. Hun ligger der nå og lå der i natt, men jeg må opp x antall ganger for å gi henne smokken... kjenner det allerede tærer... noen som har tips?

2. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Jeg tenker dere kan begynne med sugeslutt :) lillemini på snap, og Instagram har snakket mye om dette. Istede for å putte smokken til bake i munnen, så lukker du forsiktig munnen hennes ved å presse opp haka hennes med en finger. Søk opp «skånsom sugeslutt» og se om det blir forklart bedre da :)

3. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

IMG_0854.jpg IMG_0855.jpg IMG_0856.jpg IMG_0857.jpg

Kanskje dette bidrar litt :)

4. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

En overgang tenker jeg. Sånn var det her noen netter også, sakte men sikkert ble våkemintervallene sjeldnere :)

• Uenig Uenig x 1
  5. Spentforandregang Betatt av forumet

Jeg har fylt senga med sutter jeg så hun klarer å få tak i når hun våkner selv[emoji4]

• Liker Liker x 1
  6. Bårg Flørter med forumet

Legg masse smokker rundt hodet i sengen. Jenta vår putter de inn selv hvis hun våkner;)

• Liker Liker x 1

Del denne siden