Eget rom?

Er dere inne hos de i løpet av natten, eller sover dere voksne igjennom natten uten å se til de?
Når hun sover på eget rom går jeg og ser på henne før jeg legger meg.
Men det er bare fordi jeg elsker henne og elsker å se på henne.
Er ikke redd for at noe skal skje hvis det er det du tenker på. Jeg hører hvis hun lager et lite pip bare:)

Bare innom før vi legger oss:) men vi har babycall med kamera så føler meg trygg:)

Her har han gjort det sia august trur eg. Funkar bra og me har soverom på andre sia av gangen.

Ikke ennå, har vært for mye våken om natten til å flytte på eget rom. Blir når han roer seg om natten igjen, håper det ikke blir så lenge til:)

Ikke ennå, har vært for mye våken om natten til å flytte på eget rom. Blir når han roer seg om natten igjen, håper det ikke blir så lenge til:)

Her roa han seg nåt han fekk sitt eige rom. Vart forstyrra av gubben og meg.

Her roa han seg nåt han fekk sitt eige rom. Vart forstyrra av gubben og meg.
Det tror jeg han blir også, sluttet med nattamming for 3/4 dager siden. Så må få han fortrolig med det først, så rydde ut av rommet og gjøre plass til ungen;)

• Liker
Reactions: EJ
Har sovet på eget rom siden hun var 6 mnd :) Sjekker ikke henne før vi legger oss. Vi har kamera inne på rommet hennes, så jeg kan se henne via app på mobilen :) helt genialt!

Min har gjort det siden han var 2 måneder. Vi flytta nå i Oktober og nå deler han rom med storebroren på 4. Funker flott:)

Begynte på eget rom i helgen.. Har gjesteseng der forløpig.. Syntes det er veldig greit med ammingen.. Men tror faktisk han hadde sover bedre uten meg i rommet..

Er det noen her som har barnerom i annen etasje enn deres soverom? Er det som holder meg mest tilbake, har ikke lyst å ha han i en annen etasje enn oss..

Sov på eget rom litt før ho ble 7mnd :) sov så urolig på samme rom så da prøvde vi eget rom å ddt fungerer kjempebra :)

Han sover på sitt rom...... Men en av oss sover inne der sammens med han :p (mest fordi jeg våkner oftere av gubbens snorking enn av mini!)
Ja det er en av grunnene til at mi sover inne hos meg og gubben på gjesterommet (det rommet som skal bli hennes). Ser for meg at når hun endelig en dag sover rundt at jeg helst vil fremdeles ha henne inne på rommet mitt istedenfor snorkende snorkus. Ser for meg at jeg lyver om at hun fremdeles våkner på natten og det ikke er vits i å flytte henne enda haha :p

Ja det er en av grunnene til at mi sover inne hos meg og gubben på gjesterommet (det rommet som skal bli hennes). Ser for meg at når hun endelig en dag sover rundt at jeg helst vil fremdeles ha henne inne på rommet mitt istedenfor snorkende snorkus. Ser for meg at jeg lyver om at hun fremdeles våkner på natten og det ikke er vits i å flytte henne enda haha :p
Hahahahahaha :p godt det ikke bare er meg ;)

Prinsen flytta inn på eget rom i september. Han sov rundt siden Juli.. Og merka at han sover bedre på eget rom har call med kamera, så titter på den før vi legger oss.

Begynte på eget rom i helgen.. Har gjesteseng der forløpig.. Syntes det er veldig greit med ammingen.. Men tror faktisk han hadde sover bedre uten meg i rommet..

Sånn er det her også, hun sover mye bedre på eget rom. Hun våkner ille når vi skal legge oss, eller når mannen drar midt på natta for å rekke et eller annet fly. Jeg sover også mye bedre uten henne der.

Back
Topp