Eget rom?

Felix sover på eget rom, har gjort det siden han var 7-8mndr :)

Mini har sovet på eget rom siden han var 6 mnd ca :)

Hennes rom skal pusses opp, men hun er klar. Sover jo så godt når ikke vi er der. Og så har jeg begynt å sove litt på et annet rom, ellers maser hun ofte på meg om natta. Så da får alle sove godt. ;)

Her gjør hun det, utrolig deilig å ha soverommet alene tilbake igjen!

Haha, her har vi nesten slutta med det! Hun sov på stua fra hun var 4 uker til hun ble 5 mnd.
Fra hun var 5 mnd sov hun på eget rom.
Men de siste ukene har hun havnet i senga vår...
Blir 8 mnd om en uke

Har gjort det i en måneds tid nå, blir 9 mnd til uka.

Her har hun sovet på eget rom siden hun var 1 mnd ca. Alle sover mye bedre da.

Er dere inne hos de i løpet av natten, eller sover dere voksne igjennom natten uten å se til de?

I natt sov hun for første gang på rommet sitt, eneste er at hun deler med broren. Ellers hadde vi nok byttet tidligere :-)

Er dere inne hos de i løpet av natten, eller sover dere voksne igjennom natten uten å se til de?

Aldri innom henne.

Sjekker henne før jeg legger meg, sånn i 22-2230 tiden, men står ikke opp om natta for å sjekke henne nei.

Hadde babycall i starten, men den har jeg sluttet med. Hun sover vegg i vegg med oss.

Sjekker henne før jeg legger meg, og dersom jeg er oppe på do i løpet av natten. Soverommet hennes er vegg i vegg med vårt og med åpne dører, så jeg hører henne godt.

Har veldig lyst å legge henne på eget rom, men må få mannen sitt kontor ut derfra først! Og han er sååååå treig!

Her sover han ennå på rommet våres. Veldig greit nå som han er syk! Har flere ganger snakket om at han skal få egent rom, men jeg er ikke helt klar for det ennå... Liker å ha han inne hos oss :)

Han sover på sitt rom...... Men en av oss sover inne der sammens med han :p (mest fordi jeg våkner oftere av gubbens snorking enn av mini!)

Nå har vi bare ett soverom så vi blir nok å sove på samme rom leeeenge :p merker at jeg gjerne skulle hatt 2 soverom nå ja

Han sover på sitt rom...... Men en av oss sover inne der sammens med han :p (mest fordi jeg våkner oftere av gubbens snorking enn av mini!)

Ser nesten for meg at du deler rom med mini når han er konfirmant fordi gubben snorker :P hahaha... :P

Her har vi frem til tirsdag hvert vårt rom men så blir det å dele rom igjen siden vi flytter fra mamma og pappa og til leiligheten...

Ser nesten for meg at du deler rom med mini når han er konfirmant fordi gubben snorker :P hahaha... :P
Nåja, så morsomt skal vi ikke ha det :p har planer om å dele rom med mannen fra jul av, forhåpentligvis venne av mini med nattmaten i jula :)

Back
Topp