Skreiv visst null grining for fort. Tok plutselig 1,5 time i dag. Med utallige ganger og tid inne hos han for å få han til og sove hehe. Jinxa det visst litt :-D
Hehe, farlig å skrive slikt. Kan hende det var en én gangs-greie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skreiv visst null grining for fort. Tok plutselig 1,5 time i dag. Med utallige ganger og tid inne hos han for å få han til og sove hehe. Jinxa det visst litt :-D
Skal flytte etter jul !
Jeg trodde dere hadde flyttet, jeg? Eller har jeg misforstått?
På eget rom altså nJeg trodde dere hadde flyttet, jeg? Eller har jeg misforstått?
Var det jeg mente godt dere følger med HeheHaha jeg skrev det samme før jeg slettet det, kom på at hun kanskje mente at de flytter hun på eget rom etter jul
Haha jeg skrev det samme før jeg slettet det, kom på at hun kanskje mente at de flytter hun på eget rom etter jul
På eget rom altså n
Hehe godt noen fortsatt kan skylde på denSåklart. Jeg skylder på ammetåken...
Hehe godt noen fortsatt kan skylde på den
Ja hu mi er mer og mer på flaska for tiden huMå bruke den mens man kan.
Ja hu mi er mer og mer på flaska for tiden hu
Hun er ikke interessert, vrir seg bare unna. Og natta blir hun ikke fornøydÅja, hvorfor det?
Min får to flasker på dagtid, så ammer jeg morgen, kveld og natt. Håpløst å amme om dagen. Han skal gjøre alt annet enn å spise.
Hun er ikke interessert, vrir seg bare unna. Og natta blir hun ikke fornøyd
Nei har ikke peil, sikkert fordi det kommer for sakte, og at hun blir mere mett av flaska. Gir mmeDa er det nok bedre å bruke flaske, ja. Du vet ikke hvorfor hun er sånn? Bruker du mme eller pumper du deg?
Nei har ikke peil, sikkert fordi det kommer for sakte, og at hun blir mere mett av flaska. Gir mme
Nei har ikke peil, sikkert fordi det kommer for sakte, og at hun blir mere mett av flaska. Gir mme