Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dennis Chrisander var 3 mnder da han fikk eget rom. Vi flyttet han så tidlig fordi vi alle sammen våknet av hverandre i løpet av natta,og han sover mye bedre på eget rom[:)]
9-10 mnd..
Vi samsov fra han var ca 4 mnd og fram til det, men da begynte vi å forstyrre hverandre i søvnen så da var det best å legge han på eget rom [:)]
Jeg og Lillemann deler enda soverom, men det er fordi vi kun har ett soverom her.. Han er 2 1/2 år nå, men merker jeg godt kunne tenke meg å ha hvert sitt rom nå ja. Et for meg og mine ting, og ett for Lillemann og hans ting. [:)]
Hun flyttet inn på eget rom når hun var ca 10 mnd og så flyttet hun tilbake til oss når hun var ca 13mnd. Sovnet ikke inne i sprinkelsenga si lenger, var så redd.
Hun har aldri sovet natta gjennom, men vi alle sover mye bedre nå som det bare er å snu seg og berolige henne og så sove videre (vi har fjernet den ene veggen i sprinkelsenga og stilt den inntil senga vår).
Hun spiser/drikker ikke på natta, men våkner av og til likevel. Synes det er kos om morgenen når hun våkner og snur seg og sier Mamma!, stryker meg og gir meg en nuss eller to før jeg løfter henne opp og legger henne mellom oss, slik at pappen kan få samme behandling
Eldste sov på rommet sitt fra han var 1 uke eller noe.. for vi vekte hverandre.. Ble veldig bra for alle tre at han sov på eget rom.. nå nr 2 kommer så må nr2 sove hos oss.. Vil ikke at nr2 skal vekke storebror.. [;)] Så kan de dele rom når nr2 sover natta i mellom[:)]
han var 4 mnd. fordi han våkna av oss og vi våkna av han. alle sov mye bedre etter han fikk eget rom [:)]
jeg amma på natt til han var 8 mnd, satt bare i en stol på rommet hans [:)]
når vi flytta nå i januar der det var 2 soverom så fikk hun eget soverom.. syns det er kjempe kjekt jeg og hun er også stolt over sitt eget rom med alle lekene sine i[:)]
hun sover også myyyyye bedre nå når hun ikke hører på snorkinga til pappen og snakking i søvne av mammen[;)]
Gutten vår sover fortsatt inne hos oss i alder av 21 måned. Våkner minst 2 ganger i løpet av natta for vann/sutt og eg syns det er deilig å slippe å gå fram. Men han våkner ikke pga oss ellers[8D] Men må nok jobben litt med overføring til eget rom til sommeren ihvertfall, for eg har ikke tenkt å ha to barn inne på vårt soverom[8|]