Eget rom? Når?

ORIGINAL: Gaupa84

Når fikk deres unger eget rom ?
Lurer på å flytte snuppa på eget rom nå. Vi har flyttet, og har dermed fått flere soverom.
Kjenner jeg gruer meg litt til ikke å skal ha henne på samme rom

Jeg grugleda meg gitt. Vi flyttet til en leilighet med 2 soverom når hun var 8 mnd. Men hun var 11 mnd før vi flyttet henne og det gikk bra. Prøvde 2 ganger 1 uke, men ga opp for det var gråt gråt gråt enda jeg sov på madrass inne hos henne. Men når hun var 11mnd så var hun klar, da gikk det helt ute protester.

ORIGINAL: Lille Rosin

Snupp sov på eget rom fra første natta hjemme fra sykehuset.[:)]

som her[:D]

Største var 2,5 mnd
Yngste var 9 mnd

her ble han flyttet da han var 6 uker. Ingen som fikk sove når alle var på samme rom.

En uke før han var 14mnd. Vi skulle pusse opp rommet hans før han fikk begynne å bruke det, men ble mye annet oppussing før vi fikk begynt på hans. Hadde aldri ventet så lenge hvis det ikke hadde vært for det..

ORIGINAL: Bella_

7 mnd tror jeg hun var... [:)] rommet rett ved siden av våres...

7 mnd var de når vi flyttet de på eget rom, de flyttet på rom i 2 etasje mens vi har soverom i 1 eatsje. gikk vedlig bra. 

Flyttet henne inn på eget rom litt før hun var 5 mnd. Syns det var skikkelig deilig å få tilbake soverommet sitt selv [:)]

Storesøster flyttet akutt inn på eget rom da hun var litt over 10 mnd, da fant jeg henne stående i babysenga etter at jeg hadde lagt henne [8D] hennes rom sto klart med sprinkelseng, så da ble hun bare lagt dit, og det var ikke noe problem [:)]

Lillebror fylte ett år dagen før vi flyttet i nyhuset, så 1 år og 1 dag gammel lå han for første gang på eget rom [:)]

Back
Topp