Eget rom? Når?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Når fikk deres unger eget rom ?
Lurer på å flytte snuppa på eget rom nå. Vi har flyttet, og har dermed fått flere soverom.
Kjenner jeg gruer meg litt til ikke å skal ha henne på samme rom

Frøkna her flyttet på eget rom når hun var 4 mnd. Da begynte vi å vekke hverandre på natta, og begge to fikk bedre netter når hun flytta på eget rom [:)]

Eldste var 3 år, minste sover på vårt rom (16 mnd).

Han fikk eget rom da han var 3mnd, da fikk vi alle bedre netter :)

Hun var litt over 5 mnd. da hun flyttet på eget rom. Vi venta til hun var relativ stabil på natt(så stabil en baby får blitt når det kommer til søvn[8D])

7 mnd tror jeg hun var... [:)] rommet rett ved siden av våres...

Han har sovet på eget rom siden dag 1.. Litt på soverommet våres og litt på sitt eget. Men fra 3 mnd så sov han på eget rom hele tiden.

Han fikk eget soverom så fort vi fikk plass.. Så han var vel 7 mnd[:)]

Vi skal snart flytte og da skal han få eget rom. Og da er han ca 8 mnd når han får eget rom[:)]

Snuppa ble lagt på eget rom når ho var 3mnd og det gikk veldig veldig bra :)

Bytta da'n va 6 mnd trur æ d va... da va det VIRKELIG på tide...

Rundt 1 år[:D]

Var vel 5 mnd ca

Hun eldste min lå hos oss siden vi bare hadde et soverom. Men da vi flytta og nr 2 kom så sov hun på sitt eget rom fra dag 1

Eldste var 16 mnd når hun flyttet inn på eget rom. Hadde rommet ledig, men jeg var ikke klar. ;) :)

Minstejenta er 10,5 mnd og sover inne hos oss.  Og det kommer hun nok til å gjøre en stund til.. nå har vi ikke fler rom ledig i 1.etasje.. så vi får se hav vi gjør. stresser ikke med å få henne over på eget rom..

hun sover fremdeles på rom med oss siden vi bare har 1 soverom [:)] flytter til sommeren og da skal hun få eget rom!

Back
Topp