Egentid

Null egentid hittil, men han henger i puppen til alle tider, så det er ikke då enkelt å dra fra han heller.
Har ikke prøvd flaske enda, men kanskje på tide, håret skriker etter frisør :-)

Hun spiser kun fra flaske, så fullt mulig med egentid. Men blir lite likevel. :p mest når gubben spenner meg ut av huset på kveldene for å handle så jeg kommer meg litt ut :p

Null egentid hittil, men han henger i puppen til alle tider, så det er ikke då enkelt å dra fra han heller.
Har ikke prøvd flaske enda, men kanskje på tide, håret skriker etter frisør :-)

Ikke prøvd her heller med flaske, men har tenkt på det så jeg kan begynne å trene igjen snart:)

Har heller ikke egentid. Må ha med lillebror og en av storesøstrene eller evt begge (3 og 5 år). Samboer er superstressa og opptatt med å bygge nytt fjøs som skal stå klart 1.11. Etter der er det tilvenning av dyrene på melkerobot,så regner ikke med å få så mye egentid før desember.. Men,lillebror er heldigvis veldig rolig,så jeg kan ta 30 min på tredemølla eller ta en dusj e.l uten at han sier et ord. Setter han i vippestolen sånn at han ser meg,så går det stort sett bra. Det er egentid nok for meg mens han er så liten :) har svigers i 2.etg da,så kunne vært flinkere til å be de om hjelp,men føler ikke behov så da sparer jeg de til senere :p

Her er det så å si ingen alene tid ... Utenom når jeg går på trening men er lixm ikke alene da :P fult av folk og trener sammen med bestevennina mi :P

Back
Topp