Egentid

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har dere mye egentid?
Jeg føler jeg ikke har så mye egentid.
Samboer trener mye, jeg spør ofte "vil du trene"
Skal jeg noe så tar jeg alltid med meg lille.

Så jeg lurer på, er dere flinke til å be om egentid?

Har ingen egentid, hvis jeg skal noe så har jeg med meg enter bare hun minste eller begge ungene (har en gutt på 2år også)

Har ingen egentid, hvis jeg skal noe så har jeg med meg enter bare hun minste eller begge ungene (har en gutt på 2år også)
Aah godt det ikke bare er meg :P har som regel med meg frøkna om jeg skal møte venninner :) men kanskje jeg skal be gubben om litt egentid :D han trener jo 3 dager i uka. Ofte blir det lange dager, alene :P

Lite egentid enda, men det kommer :p Når de begynner med litt fast føde etterhvert ;) da sover de som regel bedre på kvelden og da blir det litt lettere med egentid :)

Aah godt det ikke bare er meg :P har som regel med meg frøkna om jeg skal møte venninner :) men kanskje jeg skal be gubben om litt egentid :D han trener jo 3 dager i uka. Ofte blir det lange dager, alene :P
Mannen min trener også 3 ganger i uka :-) så kan bli veldig lange dager til tider, kan liksom ikke ut etter kl 18 heller for da skal han Elste spise kveldsmat og legges :-)

Mannen min trener også 3 ganger i uka :-) så kan bli veldig lange dager til tider, kan liksom ikke ut etter kl 18 heller for da skal han Elste spise kveldsmat og legges :-)
To dager i uken er jeg så og si alene hele dagen :O eller gubben er ferdig 14, kommer hjem spiser og henter treningsbaggen. Først elixia også taekwondo trening :P

To dager i uken er jeg så og si alene hele dagen :O eller gubben er ferdig 14, kommer hjem spiser og henter treningsbaggen. Først elixia også taekwondo trening :P
Her går han på trening når elste ungen er lagt så ser jeg ikke han før jeg nesten går å legger meg og han er hjemme fra jobb mellom 4 og halv 5 så går han igjen mellom halv 7 - 7
Selv nå som jeg har ligget sjuk og ikke har orket så mye så er han på trening :-/

Har ingen egentid her... Har alltid med meg mini når jeg skal noe :) eneste jeg gjør alene er å dusje eller gå en tur i butikken :p
Men behovet for egentid har ikke vært så veldig stort enda heller...

Ikke mye nei. Blir en tusletur med hunden innimellom bare. På søndag sendte jeg mannen på trilletur da, så han var bortr 1 times tid med.både hund og baby:)

Har ingen egentid her... Har alltid med meg mini når jeg skal noe :) eneste jeg gjør alene er å dusje eller gå en tur i butikken :p
Men behovet for egentid har ikke vært så veldig stort enda heller...
Hoho ja gå til butikken er så og si min egentid :P

Her har jeg ikke egentid i det hele tatt. Og føler meg egentlig ganske stressa om jeg ikke er med William :P Var jo hos frisøren når vi var på besøk i Norge, og da fikk jeg jo litt tid men det er nok det eneste. Bør kanskje be om det snart, føler jeg trenger det! Samboer har mye egentid med jobb, trening og vært ute to ganger ;) men vet han absolutt ikke hadde nektet meg det om jeg vil!

Hadde tre timer en kveld for 4 uker siden, ellers ingenting enda :) men nå har jeg en som er ganske avhengig av meg siden jeg er smokken hans:p

Her har jeg ikke egentid i det hele tatt. Og føler meg egentlig ganske stressa om jeg ikke er med William :P Var jo hos frisøren når vi var på besøk i Norge, og da fikk jeg jo litt tid men det er nok det eneste. Bør kanskje be om det snart, føler jeg trenger det! Samboer har mye egentid med jobb, trening og vært ute to ganger ;) men vet han absolutt ikke hadde nektet meg det om jeg vil!
Jeg blir også litt småstressa hvis jeg ikke er med Jennie :P selv om min egentid er når jeg går til butikken så kan jeg lett finne på å sende en sms til gubben "har hun koseteppe, smokken" osv osv :P

Jeg må også bli flinkere til å be om egentid :P

Jeg har ikke gubbe, så tid til å gjøre hva jeg har lyst til uten å ta med meg barn det finnes ikke. Mamma passa lillebror et par timer om lørdagen slik at jeg kunne ta meg frøkna på kino.

Er på butikken og handler mat 1 gang i uken, det er eneste egentiden jeg har, da koser jeg meg, hehe :p

Hva er egentid? :P

Hadde vært deilig å hatt egentid, men tror jeg hadde vært stressa og. Han tar ikke flaske helt ennå, men når han gjør det så er planen frisørtime og spinning :)
Måtte til fysio forrige onsdag og var borte fra han 1,5 time, hoho, tankene mine var alt annet enn på fysio timen :P

Null egentid her. Med lillemor og en supertrass 2åring er det litt vanskelig å få det til. Men håper og tror det blir bedre etterhvert. Sambo har lovet meg en husmorferie (fredag-søndag) over nyttår,og det gleeeeeder jeg meg til ;-)

Har en time her og der om det kan kalles egentid når mannen tar en trilletur så jeg skal få sove :P

Jeg har en del, faktisk. Med førstemann hadde jeg null egentid det første året, omtrent. Nå ble jeg kastet uti det ved at jeg måtte jobbe litt da hun var 5 uker. Så da kom jeg inn i det, på en måte. Så nå stikker jeg ut på trening og sånt helt ubesværet. (Men jeg er ikke borte på kveldstid. Da er det mye amming, så det venter jeg med.)

Back
Topp