Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah godt det ikke bare er meg har som regel med meg frøkna om jeg skal møte venninner men kanskje jeg skal be gubben om litt egentid han trener jo 3 dager i uka. Ofte blir det lange dager, aleneHar ingen egentid, hvis jeg skal noe så har jeg med meg enter bare hun minste eller begge ungene (har en gutt på 2år også)
Mannen min trener også 3 ganger i uka så kan bli veldig lange dager til tider, kan liksom ikke ut etter kl 18 heller for da skal han Elste spise kveldsmat og leggesAah godt det ikke bare er meg har som regel med meg frøkna om jeg skal møte venninner men kanskje jeg skal be gubben om litt egentid han trener jo 3 dager i uka. Ofte blir det lange dager, alene
To dager i uken er jeg så og si alene hele dagen :O eller gubben er ferdig 14, kommer hjem spiser og henter treningsbaggen. Først elixia også taekwondo treningMannen min trener også 3 ganger i uka så kan bli veldig lange dager til tider, kan liksom ikke ut etter kl 18 heller for da skal han Elste spise kveldsmat og legges
Her går han på trening når elste ungen er lagt så ser jeg ikke han før jeg nesten går å legger meg og han er hjemme fra jobb mellom 4 og halv 5 så går han igjen mellom halv 7 - 7To dager i uken er jeg så og si alene hele dagen :O eller gubben er ferdig 14, kommer hjem spiser og henter treningsbaggen. Først elixia også taekwondo trening
Hoho ja gå til butikken er så og si min egentidHar ingen egentid her... Har alltid med meg mini når jeg skal noe eneste jeg gjør alene er å dusje eller gå en tur i butikken
Men behovet for egentid har ikke vært så veldig stort enda heller...
Jeg blir også litt småstressa hvis jeg ikke er med Jennie selv om min egentid er når jeg går til butikken så kan jeg lett finne på å sende en sms til gubben "har hun koseteppe, smokken" osv osvHer har jeg ikke egentid i det hele tatt. Og føler meg egentlig ganske stressa om jeg ikke er med William Var jo hos frisøren når vi var på besøk i Norge, og da fikk jeg jo litt tid men det er nok det eneste. Bør kanskje be om det snart, føler jeg trenger det! Samboer har mye egentid med jobb, trening og vært ute to ganger men vet han absolutt ikke hadde nektet meg det om jeg vil!
Er på butikken og handler mat 1 gang i uken, det er eneste egentiden jeg har, da koser jeg meg, hehe