Vi har blitt det uten å tenke over det. Sparer til ferier og bryllup i utlandet så har ett fryseskap med mat og tatt over svigers sitt fryseskap og en liten fryser. Vann er det dårlig med desverre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig fått bestilt Jodix![]()

Bestilte på Farmasiet. Fikk Mail i går kveld om at det var på lager igjen, så bestilte asapHvor bestilte du ifra? Er utsolgt/får ikke bestilt fra vitus, boots og farmasiet. Hjemmesiden til apotek1 ser ut til å ha gått helt i stå![]()
Samme herBestilte på Farmasiet. Fikk Mail i går kveld om at det var på lager igjen, så bestilte asap![]()
10 minutter etter at jeg bestilte var de utsolgt igjen 
Må være veldig på tydeligvis. Håper virkelig ikke vi får bruk for det.Samme her10 minutter etter at jeg bestilte var de utsolgt igjen
![]()
Forsøkte også Farmasiet etter å ha fått epost, men måtte bare gi opp.ble apotek123 eller hva de heter.Samme her10 minutter etter at jeg bestilte var de utsolgt igjen
![]()
men alt er bedre enn ingenting Man skal bare ta 1 pille som en engangsdoseJeg fikk bestilt på farmasiet i formiddag, men kun 1 pk. Føler det er litt lite med 4 barnmen alt er bedre enn ingenting
![]()
Hmm, stod at virkningen var i kun 1-2 døgn, så da ble jeg jo litt usikker. Men du har helt sikkert rettMan skal bare ta 1 pille som en engangsdose![]()
Forsøkte også Farmasiet etter å ha fått epost, men måtte bare gi opp.ble apotek123 eller hva de heter.
Ja, de har Klarna faktisk, så det går nok fint. Kan også ha vært Apotera vi bestilte fra,de har så like navn at det er vanskelig å huske.Gikk deg greit? Lurte på om den siden var legit![]()
Det er denGikk deg greit? Lurte på om den siden var legit![]()