Eg trenger ein brudekjole

www.dittbryllup.nu har mange fine kjoler. Hun som driver butikken sørger nok for at kjolen passer dersom du sender henne målene dine.

Jeg bestilte selv en selskapskjole der i høst, og kjolen satt som støpt [:)]

*kremt kremt* Ikke quote! [8D]

Et særdeles dårlig bilde av meg, men det er det bildet der kjolen viser best [:D]

Har i grunn ikke planer om å selge da, men så er det vel heller ikke særlig stor fare for at noen andre enn meg vil ha den [;)][:D]

Jeg har en nydelig brudekjole, ca str 36-38. Hvor høy er du? Du kan få den ganske billig også, selv om den er suuuuperfin... 2006 modell. Hvis du er intr, så sender jeg deg bilder på PM.

Den er strl 36, men er korsettsnøring, så den kan justeres inn/ut.

Om det er den peneste kjolen du har sett i ditt liv, kan jeg tenke på å selge den [8D]

Evt kunne du fått lånt da :) Om du i det hele tatt liker rosa...

Fine kjoler både Qualtias og augustfrø, men eg ser ikkje for meg rosa brudekjole igrunn , hehe, har vurdert svart men[:D][:)]
Men den var veldig fin på deg da, trur den hadde passa bedre om eg hadde hatt blondt hår[:)]

ORIGINAL: Orkidè

Jeg har en nydelig brudekjole, ca str 36-38. Hvor høy er du? Du kan få den ganske billig også, selv om den er suuuuperfin... 2006 modell. Hvis du er intr, så sender jeg deg bilder på PM.

Eg er 1.67 omtrent trur eg[:)]
Vil gjerne sjå bilder![:)]

bare send pm hvis du er mer interessert[:)] Går jo sikkert ann å få til noe frakt.

Jeg har brudekjolen min enda og skal selge den.... bare ikke kommet så alngt som å legge den ut på finn.no enda...
Bor i Bergen og det er ett stykke unna deg, men om du er interessert i å vite jvilken kjole og sånn er det bare å sende en pm til meg[;)]

ORIGINAL: Qualitas

bare send pm hvis du er mer interessert[:)] Går jo sikkert ann å få til noe frakt.

Skal tenke over det[:)]
Tusen takk iallefall for at du orket å legge ut bilder til meg![:)]

[:)]

jeg selger denne, den var str 38 , men jeg fikk sydd den ut litt over puppene, ikke noe problem å sy den inn. Ta kontakt på pm for eventuellt flere bilder og beskrivelse.

http://www.kristinsbrudesalong.no/

ORIGINAL: MinniMe

http://www.kristinsbrudesalong.no/

fant kun til full pris eg der..?

JEg selger min og. Bor i Bergen..

Den er snøring i ryggen. ca str 38.. så kan hende den blir litt stor.. Men kan fint syes inn!

har og slør og sko!

kan legge ut bilder hvis du er interessert!

ORIGINAL: 1100

JEg selger min og. Bor i Bergen..

Den er snøring i ryggen. ca str 38.. så kan hende den blir litt stor.. Men kan fint syes inn!

har og slør og sko!

kan legge ut bilder hvis du er interessert!

Bilder hadde vært supert, for den kan nok sikkert syes inn![:)]

Selger den sammen med langt brudeslør og sko for 5000 kr
Nypris:
Kjole 12.000,-
Sko 1200,-
Slør 1800,-

Er veldig vanskelig å få noe godt inntrykk av kjolen. Så den du må gjerne komme en tur for å se på den.

Kjolen er i str. 38, men er snøring i ryggen slik at den lett kan gjøres både mindre og større.

Det er langt slep på kjolen og fargen er Ivory Silver. Det er små blomster detaljer på kjolen som er litt champagnefarget med litt sølv og glassperler. Dette er øverst på kjolen og som et bånd fra livet til hoften.
Selv er jeg 170 høy og kjolen går da til gulvet med 5 cm hæler på skoene.
Det er spaghettistropper som kan taes av og på, personlig synes jeg den er finest uten stroppene. På undersiden av kjolen er det sydd inn hemper slik at kjolen kan "legges opp" uteover kvelden, slik at man slipper å gå med det lange slepet hele dagen.
Kjolen er renset og klar til bruk.

Sløret er 2 meter langt og er i samme farge som kjolen. Det er også glass perler sydd inn i sløret for å gi det litt "dråpe" detajer.

Skoene er svært godt å gå i og er i fargen Ivory. De har en hæl på 5 cm. str er 38.

Kjole, slør og sko er kjøpt på Belle Amie, i Bergen

Har også diadem, øredobber og smykke i samme stil hvis det er ønskelig.

Nydelig kjole, 1100[:)] den kledde deg veldig godt!
Skoene blir nok eit nr for små, men eg sender deg ein pm hvis eg finner ut eg vil kjøpe kjolen[:)]

[:)]

Mulig jeg kan vurdere å selge min. Maggie Sottero Crystal i fargen diamond white, str 36 med snøring i ryggen.
Bilder ligger på www.brudefoto.no
Den første bildeserien.

ORIGINAL: Pijah

Mulig jeg kan vurdere å selge min. Maggie Sottero Crystal i fargen diamond white, str 36 med snøring i ryggen.
Bilder ligger på www.brudefoto.no
Den første bildeserien.

Så nydelig du var!![:)]
Kjolen så veldig fin ut også, men var litt vanskelig å sjå detaljer på bildene da[&:]
Kor mykje tenkte du i såfall i pris?

Back
Topp