Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vetlemeg
Nokon som veit om ein plass det er salg eller nokon som skal selge? Har sett ein del på finn.no, men alle bur jo fleire timer unna meg..[&:]
ORIGINAL: Benjamin sin mamma
Nokon som veit om ein plass det er salg eller nokon som skal selge? Har sett ein del på finn.no, men alle bur jo fleire timer unna meg..[&:]
ke med den du kjøpte deg da? [&:]
ORIGINAL: stibli
www.jkdress.com [:D]
Den var altfor stor...[&:][&o]
Skulle få att pengane da heldigvis, men da mangla eg jo uansett kjole..[&:]
Den var altfor stor...[&:][&o]
Skulle få att pengane da heldigvis, men da mangla eg jo uansett kjole..[&:]
åh nei, så kjedelig [:'(] håpa du finne ein snart da som passer [:D]
ORIGINAL: Qualitas
jeg selger min[:)]
Hvilken str? Eg er 36 omtrent, men kan vel syes litt inn eller ut.. Du kan sende meg pm om du har bilde og den er i omtrent rett str..?[:)]
jeg selger min[:)]
Hvilken str? Eg er 36 omtrent, men kan vel syes litt inn eller ut.. Du kan sende meg pm om du har bilde og den er i omtrent rett str..?[:)]
jeg er 34, men var gravid da jeg kjøpte den og måtte stramme den inn bak så er sikker på at 36 går fint..
http://familienhill.blogspot.com
sjekk nederst på siden[;)]
Den såg veldig fin ut da!![:)]
en du har ikkje eit fargebilde? Eller navnet på kjolen så eg kan google den og finne fleire bilder?[:)]