Eg drømmer om

Kan anbefale å reise til Dubai med barn! De var helt supre, kjempegod service mot oss med barn med oss :)

Jeg vil reise til:
Florida (mitt andre hjem)
Island (fantastisk land)
London (lenge siden sist)
Roma (for en tur er ikke nok)
Alcudia (perfekt familieferie med barn)
Hawaii (barndomsdrøm)
Seychellene/Maldivene (ser ut som paradis)
Australia (virker så laid back og digg)
Så kjekt å høra att det var god service før er med barn . Me ska dit med barn men frågan er bara nær :-)

Jeg vil reise til :
Filippinene :) mest fordi jeg er adoptert derfra, vil se hvordan det er der.

New york (skal forøvrig dit neste år)

Bahamas

Australia

Florida

Tokyo
Har du aldrig vart i Fillipinen? De må vara veldigt specielt nær du reiser først gang :)

Vil til orlando så vi kan vise barna hvor mamma å pappa jobbet i disney world.

Jamaica, italia og frankrike er høyt på lista óg

Ååå.. er ALT for mange plasser jeg har lyst å reise til!

Men øverst på min bucketlist er å ta den transsibirske jernbanen og Machu Picchu.
Ellers er det Australia, New Zealand, Vietnam, Kina, Indonesia, Cuba, Hawaii... Ja, lista er egentlig eviglang :)

Vil til orlando så vi kan vise barna hvor mamma å pappa jobbet i disney world.

Jamaica, italia og frankrike er høyt på lista óg

Har dere også jobbet der? Jeg og! Tok med eldste i mars i fjor. Litt trist at riden er stengt nå da, men hun rakk å oppleve den. Lillesøster som ble født i mars i år får aldri sett den. Jeg jobba i riden.

Har dere også jobbet der? Jeg og! Tok med eldste i mars i fjor. Litt trist at riden er stengt nå da, men hun rakk å oppleve den. Lillesøster som ble født i mars i år får aldri sett den. Jeg jobba i riden.

Jaaa jobba i merch
Mannen er fra tyskland å jobbet der i food ! Møttes der å vært sammen siden jeg jobbet der i 2009.
Du da?

Ja,syntes óg det er så trist at raiden er lagt ned

Ja. I nabolandet så de kommer dit pga krigen. Skal du noe spennende i sommer? :)
Ja Oki synd med krig. Men bra att de kan komma øver så dere får træffa de.
Eg ska till hjemmelandet i 5 uker spennandes. Gleder meg har inte vart dær på 2 år . Så eg reknar ner Dagarna nu

Jaaa jobba i merch
Mannen er fra tyskland å jobbet der i food ! Møttes der å vært sammen siden jeg jobbet der i 2009.
Du da?

Ja,syntes óg det er så trist at raiden er lagt ned

Jobba der fra 2004 til 2005 :) Så gøy at du ble sammen med en tysker :) hang masse med tyskere der, og briter, og canadiere :)

New Zealand! Har familie der, også driver fetteren min et firma med hiking og tours i fjellene <3

Back
Topp