Island
Øyhopping i karibien igjen. Fantastisk
Australia
Stillehavsøyene.
Øyhopping i karibien igjen. Fantastisk
Australia
Stillehavsøyene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt å høra att det var god service før er med barn . Me ska dit med barn men frågan er bara nærKan anbefale å reise til Dubai med barn! De var helt supre, kjempegod service mot oss med barn med oss
Jeg vil reise til:
Florida (mitt andre hjem)
Island (fantastisk land)
London (lenge siden sist)
Roma (for en tur er ikke nok)
Alcudia (perfekt familieferie med barn)
Hawaii (barndomsdrøm)
Seychellene/Maldivene (ser ut som paradis)
Australia (virker så laid back og digg)
Har du aldrig vart i Fillipinen? De må vara veldigt specielt nær du reiser først gangJeg vil reise til :
Filippinenemest fordi jeg er adoptert derfra, vil se hvordan det er der.
New york (skal forøvrig dit neste år)
Bahamas
Australia
Florida
Tokyo
Egypt 7 uker wow spennandesSkal til Egypt i 7 uker i sommer og oppleve hele landet. Gleder meg ♡
Ellers vil jeg veldig til Kina og Madagaskar![]()
Så kjekt å høra att det var god service før er med barn . Me ska dit med barn men frågan er bara nær![]()
Ja. Blir nok varmt. Men elsker varmen ♡ :?:-DEgypt 7 uker wow spennandeså varmt sæker
Oki takk før tipsNull problem med barn der, men ta med bilstol. De kjører ganske fort og veldig unorskt der.
Så bra. De har væl slækt der nede sant??Ja. Blir nok varmt. Men elsker varmen ♡ :?:-D
Vil til orlando så vi kan vise barna hvor mamma å pappa jobbet i disney world.
Jamaica, italia og frankrike er høyt på lista óg
Ja. I nabolandet så de kommer dit pga krigen. Skal du noe spennende i sommer?Så bra. De har væl slækt der nede sant??
Har dere også jobbet der? Jeg og! Tok med eldste i mars i fjor. Litt trist at riden er stengt nå da, men hun rakk å oppleve den. Lillesøster som ble født i mars i år får aldri sett den. Jeg jobba i riden.
Ja Oki synd med krig. Men bra att de kan komma øver så dere får træffa de.Ja. I nabolandet så de kommer dit pga krigen. Skal du noe spennende i sommer?![]()
Sverige?Ja Oki synd med krig. Men bra att de kan komma øver så dere får træffa de.
Eg ska till hjemmelandet i 5 uker spennandes. Gleder meg har inte vart dær på 2 år . Så eg reknar ner Dagarna nu
Spennandes då må ni verkligen ta din barnen. Får de se hvor dere møttes og att dere har jobbat dærVil til orlando så vi kan vise barna hvor mamma å pappa jobbet i disney world.
Jamaica, italia og frankrike er høyt på lista óg
Nei Kosovo faktigst .Sverige?![]()
Ah ok. Det blir sikkert hyggelig. Hørt det er fint derNei Kosovo faktigst .
Flytta till Sverige nør eg var 7 år. Sen flytta eg till Norge før 10,5 år siden.
Jaaa jobba i merch
Mannen er fra tyskland å jobbet der i food ! Møttes der å vært sammen siden jeg jobbet der i 2009.
Du da?
Ja,syntes óg det er så trist at raiden er lagt ned