Eg drømmer om

Kan anbefale å reise til Dubai med barn! De var helt supre, kjempegod service mot oss med barn med oss :)

Jeg vil reise til:
Florida (mitt andre hjem)
Island (fantastisk land)
London (lenge siden sist)
Roma (for en tur er ikke nok)
Alcudia (perfekt familieferie med barn)
Hawaii (barndomsdrøm)
Seychellene/Maldivene (ser ut som paradis)
Australia (virker så laid back og digg)

Last edited:
Skal til Egypt i 7 uker i sommer og oppleve hele landet. Gleder meg ♡
Ellers vil jeg veldig til Kina og Madagaskar :-)

Drømmer om å reise til Vietnam, og så ta turen innom Thailand for å feire tiårsjubileet med mannen min der vi møttes. :) Tror ikke det blir sånn nå, har en nyfødt og litt lite penger, men kanskje senere. Feire et annet jubileum, kanskje. :)

Ellers drømmer jeg mest av alt om en dusj nå. Fødte i natt, og så jobber de med vannrørene på sykehuset, så vannet er svart.... :(

Akkurat nå drømmer jeg om å dra til Oslo og få litt varme for det er så kaldt her oppe i nord :( skal dit om én mnd - blir så digg å fly og bo på hotell :) :)
Haha, men hvis ikke hadde jeg ikke sagt nei takk til en tur til Hawaii med kjæresten, jeg har vært der før og det er virkelig paradis!

Drømmer om å reise til Vietnam, og så ta turen innom Thailand for å feire tiårsjubileet med mannen min der vi møttes. :) Tror ikke det blir sånn nå, har en nyfødt og litt lite penger, men kanskje senere. Feire et annet jubileum, kanskje. :)

Ellers drømmer jeg mest av alt om en dusj nå. Fødte i natt, og så jobber de med vannrørene på sykehuset, så vannet er svart.... :(
Gratulerer med baby.
Jente eller gutt? :-)

Jeg vil reise til :
Filippinene :) mest fordi jeg er adoptert derfra, vil se hvordan det er der.

New york (skal forøvrig dit neste år)

Bahamas

Australia

Florida

Tokyo

Seychellene drømmer jeg om:D

Kan anbefale vietnam :-). Var der på bryllupsreise i fjor og stortrivdes:-).

Ja, jeg vil reise til Australia, Dubai, Usa, og mange andre steder, så når ungene er store skal jeg ta med kjæresten på en laaangtur, bare han og meg:)

Back
Topp