Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hawaii ja de kunde eg væl tenkt meg og men Dubai e på første platsNY,dubai,hawaii![]()
Har vore i nokre av dei, og i løpet av livet håpar eg at me har vore innom dei ja, men vil vente til ungane er større førstDe var en del ja. Har du planer og om å reisa till alla disse lænderna ?
De kan eg førståHar vore i nokre av dei, og i løpet av livet håpar eg at me har vore innom dei ja, men vil vente til ungane er større først![]()
Gratulerer med baby.Drømmer om å reise til Vietnam, og så ta turen innom Thailand for å feire tiårsjubileet med mannen min der vi møttes.Tror ikke det blir sånn nå, har en nyfødt og litt lite penger, men kanskje senere. Feire et annet jubileum, kanskje.
Ellers drømmer jeg mest av alt om en dusj nå. Fødte i natt, og så jobber de med vannrørene på sykehuset, så vannet er svart....![]()
Kan anbefale vietnamDrømmer om å reise til Vietnam, og så ta turen innom Thailand for å feire tiårsjubileet med mannen min der vi møttes.Tror ikke det blir sånn nå, har en nyfødt og litt lite penger, men kanskje senere. Feire et annet jubileum, kanskje.
Ellers drømmer jeg mest av alt om en dusj nå. Fødte i natt, og så jobber de med vannrørene på sykehuset, så vannet er svart....![]()
Takk!Gratulerer med baby.
Jente eller gutt?![]()