EG blir

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
SPRØ SNART   [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

But why?

Hohoho! Sorry!! Ikke meningen å le av deg! Ikke bli sprø er du snill :) 

ORIGINAL: squakky

Hohoho! Sorry!! Ikke meningen å le av deg! Ikke bli sprø er du snill :) 

Det er verre no, enn før 2009 jo[:-][:-][:-]

ORIGINAL: BelleHelene

*knis*

Jeg deler ikke samme tanken[:-]

Ser den [:)][:)]

ORIGINAL: lille snegle

roa eggstokkane, svartengel.

Har du pille mot det eller?? For klokka mi TIKKER HØGT

Hvordan kommer jeg inn på hemmelig, ikke for at jeg er nysgjerrig på det du skriver, men fler legger jo ut at man må lese der?

Det er for oss som hører til februar. Slik at me har ein privatplass og skrive hemmelige ting på [:)]

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: lille snegle

roa eggstokkane, svartengel.

Har du pille mot det eller?? For klokka mi TIKKER HØGT

Kjenner til den der du[:D]

Er aldri fred og få gitt[&o][&o][&o][&o][&o]

sukk

ORIGINAL: bettand

sukk

Men gjerne tips til kur altso, fyr løs jenter[8|]

ORIGINAL: hanneamadea

Hvordan kommer jeg inn på hemmelig, ikke for at jeg er nysgjerrig på det du skriver, men fler legger jo ut at man må lese der?

Det er for oss som hører til februar. Slik at me har ein privatplass og skrive hemmelige ting på 

Men hanneamadea tilhører jo oss hu? Du må sende PM til... arrg, jeg husker ikke hvem! Men det kan jo noen andre svare på.. -for å få tilgang til hemmelig forum iallefall..

ORIGINAL: hanneamadea

Det er for oss som hører til februar. Slik at me har ein privatplass og skrive hemmelige ting på [:)]

Men hanneamadea tilhører jo oss hu? Du må sende PM til... arrg, jeg husker ikke hvem! Men det kan jo noen andre svare på.. -for å få tilgang til hemmelig forum iallefall..

Pieses10 - staves kanskje ikke helt sånn, men..

sukk

Ja, altså, du kan jo låne alle mine unger en uke... Inkludert både barnehage- og skolehenting og levering, lekser i timevis hver dag, fotballtreninger ca fire ganger i uken, samt cuper i helgene (med baby på slep), diverse sykdom med ujevne mellomrom og med tilhørende klesvask (ca 4 maskiner daglig med tørking, bretting...), sosiale "happenings", bursdagselskaper både her og der, ja og så må du jo gå i full jobb samtidig.

Eller enda bedre: lån mine fire tantebarn - verdens beste prevansjon!

ORIGINAL: Skorpion77

sukk

Ja, altså, du kan jo låne alle mine unger en uke... Inkludert både barnehage- og skolehenting og levering, lekser i timevis hver dag, fotballtreninger ca fire ganger i uken, samt cuper i helgene (med baby på slep), diverse sykdom med ujevne mellomrom og med tilhørende klesvask (ca 4 maskiner daglig med tørking, bretting...), sosiale "happenings", bursdagselskaper både her og der, ja og så må du jo gå i full jobb samtidig.

Da hadde vel ikke du hatt flere unger? :p hehe, neida!
Hvordan får du tid til alt??

ORIGINAL: Skorpion77

sukk

Da hadde vel ikke du hatt flere unger? :p hehe, neida!
Hvordan får du tid til alt??

Nei, det burde jeg jo ikke hatt... Men jeg låner de sjelden da, og det er ikke uten grunn[;)]

Tid? Nei, si det. Må vel ta natten til hjelp.. Og er helt avhengig av mine nærmeste når mannen er på jobb i flere uker i strekk. [:)]

Back
Topp