SPRØ SNART [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: squakky
Hohoho! Sorry!! Ikke meningen å le av deg! Ikke bli sprø er du snill :)
ORIGINAL: BelleHelene
*knis*
Jeg deler ikke samme tanken[:-]
ORIGINAL: lille snegle
roa eggstokkane, svartengel.
ORIGINAL: bettand
ORIGINAL: Svartengel
Er aldri fred og få gitt[&o][&o][&o][&o][&o]
sukk
ORIGINAL: hanneamadea
Hvordan kommer jeg inn på hemmelig, ikke for at jeg er nysgjerrig på det du skriver, men fler legger jo ut at man må lese der?
Det er for oss som hører til februar. Slik at me har ein privatplass og skrive hemmelige ting på
ORIGINAL: hanneamadea
Hvordan kommer jeg inn på hemmelig, ikke for at jeg er nysgjerrig på det du skriver, men fler legger jo ut at man må lese der?
Det er for oss som hører til februar. Slik at me har ein privatplass og skrive hemmelige ting på [:)]
Men hanneamadea tilhører jo oss hu? Du må sende PM til... arrg, jeg husker ikke hvem! Men det kan jo noen andre svare på.. -for å få tilgang til hemmelig forum iallefall..
sukk
Men gjerne tips til kur altso, fyr løs jenter[8|]

ORIGINAL: Skorpion77
sukk
Ja, altså, du kan jo låne alle mine unger en uke... Inkludert både barnehage- og skolehenting og levering, lekser i timevis hver dag, fotballtreninger ca fire ganger i uken, samt cuper i helgene (med baby på slep), diverse sykdom med ujevne mellomrom og med tilhørende klesvask (ca 4 maskiner daglig med tørking, bretting...), sosiale "happenings", bursdagselskaper både her og der, ja og så må du jo gå i full jobb samtidig.
Eller enda bedre: lån mine fire tantebarn - verdens beste prevansjon!
ORIGINAL: Skorpion77
sukk
Ja, altså, du kan jo låne alle mine unger en uke... Inkludert både barnehage- og skolehenting og levering, lekser i timevis hver dag, fotballtreninger ca fire ganger i uken, samt cuper i helgene (med baby på slep), diverse sykdom med ujevne mellomrom og med tilhørende klesvask (ca 4 maskiner daglig med tørking, bretting...), sosiale "happenings", bursdagselskaper både her og der, ja og så må du jo gå i full jobb samtidig.
Eller enda bedre: lån mine fire tantebarn - verdens beste prevansjon!
Da hadde vel ikke du hatt flere unger? :p hehe, neida!
Hvordan får du tid til alt??