Eeeevighet til desember...

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
...... Flere enn meg som føler når at det er en evighet igjen til desember...! Føler tiden går så sakte nå.. Kanskje det har noe med at hele sommeren har vært deprimerende med dårlig sommer vær.. La hver mnd fremover gå fort nå... Lovt å håpe!

Jeg syns det har gått fort jeg! Jeg er bare glad det ikke går FOR fort ,da dette er min siste graviditet og jeg nyter den skikkelig denne gang ♡ magen, sparkene, spenningen i å ikke vite kjønn osv.. med første ville jeg bare hun skulle bli født med engang ;)

Jeg føler hver dag er uendelig lang, og ukene flyr ikke akkurat av gårde! Håper det blir litt bedre når høsten slår inn :-)

Tiden går sakte og jeg føler at det er en evighet siden jeg testet positivt! Likevel er jeg glad tiden ikke går for fort. Jeg har jo tusen ting å ordne før det blir desember! ;) Har sunget julesanger i flere måneder allerede da ;)

Synes tiden til nylig har gått fort, så sakket tiden ned betraktelig mye. Nå syns jeg at den kan stoppe opp litt. Er så mye jeg må få gjort før desember

Jeg kjenner jeg blir stressa av å tenke på at det er kun 4 mnd igjen! Ååh, så mye jeg må få gjort og kjøpt. Nå skal vi kanskje flytte også! Hjelpes!

Jeg føler det er en evighet til!!! Må bare fokusere på å komme meg igjennom august sept nå.
Så kan jeg telle ned uker fra oktober! Sukk.
Teller uker alerede men hehe

La hver mnd fremover gå fort nå... Lovt å håpe!

August er skolestart-måned, den pleier å gå fort.
September er starten på siste trimester.
Oktober er uunngåelig høst, og tid for å vurdere om vi gidder å kjøpe varme mammaklær for bare noen uker.
November er tid for å vaske og rydde for å gjøre klart til bebis.
Desember er MÅL!

August er skolestart-måned, den pleier å gå fort.
September er starten på siste trimester.
Oktober er uunngåelig høst, og tid for å vurdere om vi gidder å kjøpe varme mammaklær for bare noen uker.
November er tid for å vaske og rydde for å gjøre klart til bebis.
Desember er MÅL!

September - siste trimerster, wow!! September er neste mnd :O

• Liker
Reactions: Io
Det er da bare fire mnd igjen. Det går litt fort til meg om dagen .

Det er godt man har ni måneder å forberede seg på :D både med alt som skal handles inn og det mentale!

Uff , jeg pleier jo å være så flink rundt jul å bake julekaker osv , lurer på om det ikke blir mest kjøpt av det i år :p :/ med mindre jeg rekker det på en eller annen måte :p

Jeg tenker ofte på om jeg får julemiddag med pinnekjøtt på føden om jeg må være der på julaften :D haha!

Jeg tenker ofte på om jeg får julemiddag med pinnekjøtt på føden om jeg må være der på julaften :D haha!
Jeg ser for meg helst julaften hjemme og fødsel etter julaften eller at jeg stikker hjem tidlig for å slippe å tilbringe julaften på sykehuset ;)

Jeg ser for meg helst julaften hjemme og fødsel etter julaften eller at jeg stikker hjem tidlig for å slippe å tilbringe julaften på sykehuset ;)
Ja har ikke lyst til å tilbringe jula der, helst lyst å føde før jul, mellom jul og nyttår virker så stress :p

Tror jeg akkurat rekker hjem før jul, hvis alt går som det skal :p

Tror jeg akkurat rekker hjem før jul, hvis alt går som det skal :p
I helsekortet mitt står det at jeg kan føde senest 3 januar. Håper virkelig ikke jeg går så mye over tiden. Har selv bursdag 1 januar, og vil ikke ha samme bursdagsdato som babyen. Men, man kan jo ikke bestemme selv heller :p

Back
Topp