suprAnirac
Forumet er livet
Hei Edvard.
Har du det fint? Skal ikke mamma'ene våres på cafe igjen...?
Mamma har slik ammetåke, jeg aner ikke hva det er. Men er redd hun kan glemme det, slik at jeg går glipp av å treffe deg![:D]

Litt gammelt bilde av meg da... hihi...
Men jeg sender deg ett smil![;)]
p.s. Jeg har blitt MYE større nå altså.




