Edvard

suprAnirac

Forumet er livet
Hei Edvard.
Har du det fint? Skal ikke mamma'ene våres på cafe igjen...?
Mamma har slik ammetåke, jeg aner ikke hva det er. Men er redd hun kan glemme det, slik at jeg går glipp av å treffe deg![:D]
Litt gammelt bilde av meg da... hihi...
Men jeg sender deg ett smil![;)]
 
p.s. Jeg har blitt MYE større nå altså.
 
Hei snuppa! Var det ikke på torsdag vi skulle møtes igjen?
 
ups. var det jeg frykta...
Skal på 3 mnd kontroll. Tror det er sprøyte da...
timen er 09.15. Men jeg må se an formen til lilleGull...
Går nokk fint.
 
Amalie: Edvard heier du på Rosenborg?
 
(pappa sa det var så viktig skjønner du)
 
Amalie: Selvfølgelig heier jeg på Rosenborg!!!! Har til og med fått arvet en body... den er litt stor enda, men gjett om jeg skal bruke den da [;)] 
I dag ble jeg døpt... gjett om han presten var rar da, jeg gliste fint til han og da koste han meg med vann på hodet! Skjønner ikke noe jeg, men jeg blei så trøtt av all musikken så jeg sovna likegodt på mammas fang.
Sånn så jeg og mamma ut:
 
ORIGINAL: katrine35+

Amalie: Selvfølgelig heier jeg på Rosenborg!!!! Har til og med fått arvet en body... den er litt stor enda, men gjett om jeg skal bruke den da [;)] 
I dag ble jeg døpt... gjett om han presten var rar da, jeg gliste fint til han og da koste han meg med vann på hodet! Skjønner ikke noe jeg, men jeg blei så trøtt av all musikken så jeg sovna likegodt på mammas fang.
Sånn så jeg og mamma ut:

hei jeg (odin) og linn vil bare informere deg om at han mannen skulle vaske håret ditt, var det mamma sa til oss hvertfall[:D] og atte vålenga er ett mye bedre lag å heie på enn rosenborg, der har de til og med mini klanen hvor småttinger kan gå på kamp alene, og få masse kule gensere og andre ting. også kommer spillerne bort å setter seg på knærne å tar bølgen... men mamma sier vi må vente til vi er ca 7 år før vi får være med. forresten så var du og mammaen din kjempefine på bildet[:D][:D]
 
 Næ så fine dere var!
Gratulerer med vel overstått dåp!
Jeg skal visst ikke døpes for den 29 Oktober sier mamman min. Og det skal holdes i Trondhjem. [:D]
 
Se så fin jeg er da
 

 
Pappa sier at gutten min må heie på rosenborg...
Så det var fint du holdt med RBK[;)]
 
Næ skal han derre presten klæsje vann i håret mitt å?
Trodde det bare var mamma'er og storesøstre som gjorde sånt jeg...[&:]
Tror kanskje jeg ikke greier å ta det så pent som du gjorde jeg...
 
 
ORIGINAL: xcrazyx

men Odin kjærest....Rosenborg er jo bedre...bare se på tabellen sier pappa[:D]
Jeg skal ikke ha mann som vasker håret mitt jeg, men begynner på babysvømming på torsdag istede!!
Vet du hva jeg klarte i dag da? klarte å sette meg opp og sitte lenge alene....over 3minutter sa mamma[:D]


woow bæibi da, så utrolig flink du er da (sukk)
også så uuutroli nyyydelig du er[;)] men mamma sier at i morgen etter at vålenga har laget hakkemat av noen kanari fugler så er vi på god vei oppover tabellen. har du traktor og ljå holder du med lsk, har du øl og er glad holder du med vålenga synger mamma til meg. og vettu hva??? snart skal jeg på min første hockey kamp[:D][:D] for jeg skal visst begynne på hockey skole så fort jeg kan gå[:D][:D]
 
ORIGINAL: carina82

Næ skal han derre presten klæsje vann i håret mitt å?
Trodde det bare var mamma'er og storesøstre som gjorde sånt jeg...[&:]
Tror kanskje jeg ikke greier å ta det så pent som du gjorde jeg...
 
ja rart hvordan de tar seg til rette... men husk at mammaen din må ta med yndlingssåpen din, det glemte sef mammaen min, så da tok jeg igjen etterpå så jeg fikk gå ut på bakrommet to ganger hehe[:D][:D]
 
nja syntes det hørtes litt ufint ut jeg... å enn hvis jeg begynner å fryse... da,da vettdu, da  da skal jeg skrike sååå høyt jeg bare kan... mmhmm nemmmelig! Så kan derre presten tenke seg litt om synes jeg... Fysj! En skal være snille mot de som er mindre enn seg.. nemmelig... for det sier mamma'en min til Søstra mi! Så det så!
 
Men du Amalie kan du ikke høre med mammaen din om ikke hun vil ha besøk på løten da? Linus og jeg har nemlig lurt på om vi kanskje skulle ta med mammaene våre en tur dit. Har dere noen fine kafeer da? Hvis ikke så kanskje du har plass til oss hjemme???
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: xcrazyx

men Odin kjærest....Rosenborg er jo bedre...bare se på tabellen sier pappa[:D]
Jeg skal ikke ha mann som vasker håret mitt jeg, men begynner på babysvømming på torsdag istede!!
Vet du hva jeg klarte i dag da? klarte å sette meg opp og sitte lenge alene....over 3minutter sa mamma[:D]


woow bæibi da, så utrolig flink du er da (sukk)
også så uuutroli nyyydelig du er[;)] men mamma sier at i morgen etter at vålenga har laget hakkemat av noen kanari fugler så er vi på god vei oppover tabellen. har du traktor og ljå holder du med lsk, har du øl og er glad holder du med vålenga synger mamma til meg. og vettu hva??? snart skal jeg på min første hockey kamp[:D][:D] for jeg skal visst begynne på hockey skole så fort jeg kan gå[:D][:D]

 
 
*humrehumre*
 
kjempe flink sara er*klappklapp*[:)]
 
[:D]Mamma sier at det er 1 cafe her, og der får vi ikke være, for der er det bare raringer![:D]
 
Her hjemme er det lite og trangt, men dere er hjertlige velkommen!!![;)]
 
 
Det var slettes ingen dum ide!
Her er det stellebord, leker og leketeppe, ammevennelig. Og gratis mat!![;)]
 
ORIGINAL: carina82

nja syntes det hørtes litt ufint ut jeg... å enn hvis jeg begynner å fryse... da,da vettdu, da  da skal jeg skrike sååå høyt jeg bare kan... mmhmm nemmmelig! Så kan derre presten tenke seg litt om synes jeg... Fysj! En skal være snille mot de som er mindre enn seg.. nemmelig... for det sier mamma'en min til Søstra mi! Så det så!
jaja bare skrik, skrik så høyt du kan, det var kjempegøy og mammaen min ble litt småstressa moohahhaa[:D] også sa jeg til Linn at hun også måtte skrike så vi kunne prates litt på bakrommet, så ble pappa skikkelig stressa også. det var en skikkelig artig dag faktisk
 
ORIGINAL: carina82

Det var slettes ingen dum ide!
Her er det stellebord, leker og leketeppe, ammevennelig. Og gratis mat!![;)]

Når er du hjemme på tordag da?
 
Hmm.. kan ringe på hs i morra å høre hvor lang tid det tar, etc. Be om å få vaksina først?
 
Så kan vi avtale nermere på sms?
 
Timen er jo kl 09.15. og da er det veiieng etc, så er det el møte med de andre som har fått i Juni, så vaksine..
 
Her er et nytt bilde av meg...
 poof borte
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: carina82

nja syntes det hørtes litt ufint ut jeg... å enn hvis jeg begynner å fryse... da,da vettdu, da  da skal jeg skrike sååå høyt jeg bare kan... mmhmm nemmmelig! Så kan derre presten tenke seg litt om synes jeg... Fysj! En skal være snille mot de som er mindre enn seg.. nemmelig... for det sier mamma'en min til Søstra mi! Så det så!
jaja bare skrik, skrik så høyt du kan, det var kjempegøy og mammaen min ble litt småstressa moohahhaa[:D] også sa jeg til Linn at hun også måtte skrike så vi kunne prates litt på bakrommet, så ble pappa skikkelig stressa også. det var en skikkelig artig dag faktisk

ja da gjør jeg det! Overdøve presten og greier.. mohahahha.. pappa'an min skal bære meg sier mamma, og han er ikke så lett å vippe av pinnen.. han tare det cooli han... hehehhehe
 
ORIGINAL: katrine35+

Her er et nytt bilde av meg...


så hælig du er!
Å så mye hår du har... har ikke'no jeg...
 
Back
Topp