ED hos maigaard :) flere?

Tok altså kuren mot bakteriell vaginose, kjøpte støttestrømper osv uten hell… skulle nå vært 4+6 hvis det hadde gått bra. Nå har jeg fått en urinveisinfeksjon på nytt igjen :p skal prøve å spare mer en liten stund…. Hvordan går det med andre her? ❤️

Tok altså kuren mot bakteriell vaginose, kjøpte støttestrømper osv uten hell… skulle nå vært 4+6 hvis det hadde gått bra. Nå har jeg fått en urinveisinfeksjon på nytt igjen :p skal prøve å spare mer en liten stund…. Hvordan går det med andre her? ❤️
Her ventes det fortsatt på å få tildelt donor….2 mnd nå…

Noen som har tatt endomerietest i forkant hos privat klinikk i Norge i forkant osv? Funnet noe sånne «killer cells»? Eneste forklaringen jeg kan ha foreløpig… koster over 5000,- der jeg har hørt :o

Babybabywish, hvordan går det med deg?

Nei veldig skuffet også tror jeg at jeg har fått infeksjon. Om smerten ikke bedrer seg. Er sol abortsmerter med tak i rygg og mage så må til gyv i morgen om det ikke bedrer seg. Blitt verre fra tirsdag til nå. Egguttaket var en uke nå torsdagen. Så smertefult i tilegg til lei meg.

Nei veldig skuffet også tror jeg at jeg har fått infeksjon. Om smerten ikke bedrer seg. Er sol abortsmerter med tak i rygg og mage så må til gyv i morgen om det ikke bedrer seg. Blitt verre fra tirsdag til nå. Egguttaket var en uke nå torsdagen. Så smertefult i tilegg til lei meg.
Dette er en smertefull Berg og dalbane, så forstår deg veldig godt ❤️

Da har jeg endelig fått meg sommerjobb :D planer for neste forsøk kan faktisk realiseres en gang til i år :D men nå utredes jeg for diabetes type 1… for sånn flaks har jeg ;) så er det å få sjekket mange andre småting først før jeg tørr å prøve igjen :) kanskje trenger jeg mer blodfortynnede? Er skikkelig kald på bena uansett hvor varmt det er liksom… jah, som sagt en del ting å finne ut av :)

Back
Topp