ED hos maigaard :) flere?

Ser jeg ikke fikk til å tagge @Babybabywish skikkelig :D

Men kjedelig at de strever med å få tak i donorer i Danmark også. Fikk inntrykk på telefon at det var kort ventetid, men så er det jo sommer der også. Forstår om donorene ikke har lyst til 2 uker stimulering og egguttak midt i ferien.
Har tenkt det jeg også :) men hvem vet ;) kanskje noen trenger pengene også, så håper det fins noen som ikke tenker på at det er ferie :D ikke hørt noenting enda. Imens koser jeg meg i sola å nyter livet mellomtiden <3 ❤️
 
Da har vi fått donormatch, og vi er fornøyd da hun også harblitt gravid veldig fort selv også pluss gode resultater gjennom tidligere doneringer det blir å skje i midten av neste mnd ❤️
 
Da har vi fått donormatch, og vi er fornøyd da hun også harblitt gravid veldig fort selv også pluss gode resultater gjennom tidligere doneringer det blir å skje i midten av neste mnd ❤️
Spennende!

Jeg har også fått melding om at de har funnet en donor, og at de skal sjekke om hun er ledig og klar. Vet derfor ikke helt tidsperspektivet enda. Synes den mailen til Maigaard er litt rar, og føler jeg skriver mailer til meg selv :facepalm: Men spennende dager nå, mens jeg venter på mer informasjon.
 
Blir spennende kjenner jeg ❤️ her er hun klar til å starte behandling i midten av neste mnd, så dem regner med hun er ferdig i slutten av neste mnd eller begynnelsen av september med hormoner. Så uttaket + dagene før eventuelt nedfrysning
 
Synes dette tar veldig lang tid jeg. Fikk melding om donormatch for over 1 uke siden, men fortsatt ikke fått tilbakemelding om når donor er ledig. Får jo litt tanker om at denne donoren ikke er tilgjengelig likevel... I tilfelle vil jeg helst bare vite med en gang, slik at jeg slipper å gå rundt å vente.
 
Synes dette tar veldig lang tid jeg. Fikk melding om donormatch for over 1 uke siden, men fortsatt ikke fått tilbakemelding om når donor er ledig. Får jo litt tanker om at denne donoren ikke er tilgjengelig likevel... I tilfelle vil jeg helst bare vite med en gang, slik at jeg slipper å gå rundt å vente.
Det var rart… hvilken klinikk? Har du takket ja til den donoren? Kanskje stor pågang, men rart dem skulle si dem har funnet match da.. håper du hører noe snart uansett ❤️ ja den ventinga er kjedelig, men forhåpentligvis ikke forgjeves :)
 
Det var rart… hvilken klinikk? Har du takket ja til den donoren? Kanskje stor pågang, men rart dem skulle si dem har funnet match da.. håper du hører noe snart uansett ❤️ ja den ventinga er kjedelig, men forhåpentligvis ikke forgjeves :)
Er hos Maigaard. Skulle få beskjed når de visste når donor var klar. Men er over 1 uke siden jeg godkjente donor. Synes det var litt lang ventetid mellom. Og om donor ikke ønsker å donere, vil jeg heller vite det med en gang. Nå blir det nok ingen svar før etter helgen uansett.
 
Er hos Maigaard. Skulle få beskjed når de visste når donor var klar. Men er over 1 uke siden jeg godkjente donor. Synes det var litt lang ventetid mellom. Og om donor ikke ønsker å donere, vil jeg heller vite det med en gang. Nå blir det nok ingen svar før etter helgen uansett.

Kan hende det må planlegges litt også.. mange som fortsatt har ferie osv. Skjønner du er utålmodig<3
 
Kan hende det må planlegges litt også.. mange som fortsatt har ferie osv. Skjønner du er utålmodig<3
Ja, det forstår jeg :D Ville bare at det ikke tar så lang tid mellom beskjedene. Helt greit om donor ikke er klar med en gang, men bedre å vite at en må vente til november om det er tilfelle, enn å gå å håpe på september f.eks.

Men beskjeden kommer jo når den er klar. Får bare være tålmodig.
 
Ja, det forstår jeg :D Ville bare at det ikke tar så lang tid mellom beskjedene. Helt greit om donor ikke er klar med en gang, men bedre å vite at en må vente til november om det er tilfelle, enn å gå å håpe på september f.eks.

Men beskjeden kommer jo når den er klar. Får bare være tålmodig.
Ja, forstår det :) Får sikkert beskjed til uka :)
 
Så kom resepten(e) i posten på medisinene jeg skal ta etter hvert :) eneste forskjellen er at jeg skal ta hjertealbyl.. prednisolon, østradiol (progynova) og criona vaginal gel. Aldri vært borti vaginal gel? Er visstnok helt andre metoder! Håper det gjør susen altså! :)
 
Så kom resepten(e) i posten på medisinene jeg skal ta etter hvert :) eneste forskjellen er at jeg skal ta hjertealbyl.. prednisolon, østradiol (progynova) og criona vaginal gel. Aldri vært borti vaginal gel? Er visstnok helt andre metoder! Håper det gjør susen altså! :)
Crinone brukte jeg i 13 uker.. helt grei.. blir litt klinete.. men det funker :)
 
Har lest litt at den er bedre? Er så sensitiv der nede fra før at jeg ble sår av kapslene, så litt lettet over noe nytt som bare smøres på :)
Kapslene? Lutinus? Eller cyclogest?
Crinone legger igjen mye rester som gjorde meg veldig sår til tider..
 
Hundre prosent enig.. men ho skal bruke crinone og den er jeg usikker på om du kan bruke bak .
Crinone vil nok ikke funke på samme.måten :) heldigvis er de fleste klinikker lydhøre og så lenge hun betaler for behandlingen vil de som.ofte høre på hennes ønsker, så lenge det bare handler om å bytte fra et progesteron til et annet :) derfor en varm anbefaling fra meg om cyclogest.
 
Mitt beste tips er cyclogest i baken :) det h a r redusert bryet, svien og soppen med 90%
Hadde jeg bare fått det så :p jeg skal prøve crione å gi det en sjangs. Alle er forskjellige, så kanskje jeg tåler den greit :) hvis ikke, så går det vel ann å få butte gjennom fastlegen om det skulle bli helt for jævlig?
 
Hadde jeg bare fått det så :p jeg skal prøve crione å gi det en sjangs. Alle er forskjellige, så kanskje jeg tåler den greit :) hvis ikke, så går det vel ann å få butte gjennom fastlegen om det skulle bli helt for jævlig?
Det vil jeg absolutt tro! :) progesteron er ufarlig å gi resept på sånn sett.
 
Back
Topp