EBay

PayPal er helt trygt og genialt. Kjøper aldri dyrere ting enn at jeg tåler å "tape" pengene. Gidder ikke styre med retur til Kina f.eks, hvis noe ikke passer.

Klær
Bakeutstyr
Kalendergaver
Hårpynt
Hobbystæsj - trebokstaver, former, perler, knapper osv...

Kjøper mest småting som koster veldig lite, for eksempel solbriller, myntpung, tusjer tegnebøker, g-tester osv :-) Pleier som oftest å bli under 40kr pr. ordre :-) Kjempekjekt til å få tak i småtterier, for ei som hater å traske på kjøpesenter :-P

Helt trygt er ikke paypal men man får heldigvis igjen penger om man svindles
Det er det jeg regnet som "trygt". Samt at da kan de ikke på noe vis tappe kontoen min eller noe sånn. Jeg hadde ikke betalt med kort på ebay for å si det sånn...

Det er det jeg regnet som "trygt". Samt at da kan de ikke på noe vis tappe kontoen min eller noe sånn. Jeg hadde ikke betalt med kort på ebay for å si det sånn...
De kan jo tappe kortet, tar litt tid å få igjen de pengene har jeg skjønt på de som har blitt svindlet også

Tappe kortet gjennom paypal? Det har jeg ikke hørt om, det er jo hele poenget med PayPal?

Nå går det stort sett i sytilbehør og blomsterfrø. Kjøpte en del klær fra USA tidligere, men nå er portoen økt for mye synes jeg. Hender det blir et og annet plaget fra Kina.

Litt forskjellig.
Det siste jeg kjøpte var strikkemarkører

Sminke, hudpleie, hårpynt, div pynt til fest etc, klistremerker, leker.

Lenge siden jeg har handlet på EBay nå, men hadde en skikkelig økt da jeg kjøpte Nintendo Wii for en del år siden. Da kjøpte jeg nesten alt av spill og tilbehør der. Ellers fant jeg ut at jeg "måtte" ha et lager med kakepynteting, og da kjøpte jeg sånne fancy konditorfarger fra EBay, for en ganske god pris. Andre billige kakepyntegreier kjøpte jeg fra Aliexpress. Der har jeg også pleid å handle i forbindelse med bryllup og bursdag. Pynt, sugerør, servietter, muffinsformer og sånne billige ting. Mer pga. utvalget enn prisen egentlig.

Back
Topp