Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt trygt er ikke paypal men man får heldigvis igjen penger om man svindlesPayPal er helt trygt og genialt. Kjøper aldri dyrere ting enn at jeg tåler å "tape" pengene. Gidder ikke styre med retur til Kina f.eks, hvis noe ikke passer.
Det er det jeg regnet som "trygt". Samt at da kan de ikke på noe vis tappe kontoen min eller noe sånn. Jeg hadde ikke betalt med kort på ebay for å si det sånn...Helt trygt er ikke paypal men man får heldigvis igjen penger om man svindles
De kan jo tappe kortet, tar litt tid å få igjen de pengene har jeg skjønt på de som har blitt svindlet ogsåDet er det jeg regnet som "trygt". Samt at da kan de ikke på noe vis tappe kontoen min eller noe sånn. Jeg hadde ikke betalt med kort på ebay for å si det sånn...
Det var lagt ut i noen av ebaygruppene, flere som hadde opplevd det, ble vel tappet litt etter littTappe kortet gjennom paypal? Det har jeg ikke hørt om, det er jo hele poenget med PayPal?
Kun om paypal blir hacketTappe kortet gjennom paypal? Det har jeg ikke hørt om, det er jo hele poenget med PayPal?
Derfor jeg har et mastercard der.Kun om paypal blir hacket
Samme her!Derfor jeg har et mastercard der.
Da blir det trygt