Ebay

Sikkert den berømte vaenait pysjamasen du har handla da ;-) har også fått en men ikke vasket/brukt enda. Hvordan er den etter vask?
Ang klokken er jeg ikke sikker.. :p

Er nok den pysjen ja ;).. Holdt seg bra i vask, men har ikke vaska den mer enn et par ganger enda da :p...
Eneste jeg reagerer på er størrelsen, bestilte egentlig 4-5 da jeg visste de var små, men fikk ved en feil str 6-7, å den er fullt brukbar for toåringen, kunne ikke hatt den så mye mindre. Bare litt lang i armer og bein.. :p.. (Nå er jenta mi litt lang for alderen også da)

Ramler stadig inn noe nytt.. :p (pakkekalender)

Delfinene er til å bade med.
Er visst veldig populære for tiden..

Er nok den pysjen ja ;).. Holdt seg bra i vask, men har ikke vaska den mer enn et par ganger enda da :p...
Eneste jeg reagerer på er størrelsen, bestilte egentlig 4-5 da jeg visste de var små, men fikk ved en feil str 6-7, å den er fullt brukbar for toåringen, kunne ikke hatt den så mye mindre. Bare litt lang i armer og bein.. :p.. (Nå er jenta mi litt lang for alderen også da)

Ja de er veldig små i str. Her bruker vi 104 nå så bestilte den i 4-5 år men den ser veldig smal og trang ut.. Uansett så er det forhåpentligvis en liten som kan bruke den etterhvert.. ;)

Følger denne tråden jeg:)

Da har jeg blitt avhengig også.. blæ. Men det er jo så masse billigt. Koster det mer en 100 kr gidder jeg ikke å bestille fordi da er det plutselig for dyrt:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Siste nytt..

Spent på de tightsene..

Noen som har kjøpt mammaklær på ebay før?

Back
Topp