Ebay

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Flere her inne som handler på ebay?
Venter masse fint hjem om dagen, og har fått det meste av pakkekalendergavene til jenta her på plass :-) julegaver har jeg også smått begynt på... De har jo nesten alt der inne :-p

Hva om vi lager en egen ebay tråd her inne på april, hvor vi kan legge ut linker og bilde av hva vi har kjøpt? Jeg kan begynne jeg :P Har ikke bestilt så mye i det siste, men noe blir det alltid ;)

ImageUploadedByBV Forum1378966095.325605.jpgImageUploadedByBV Forum1378966104.142622.jpgImageUploadedByBV Forum1378966113.430800.jpgImageUploadedByBV Forum1378966121.736505.jpgImageUploadedByBV Forum1378966129.303761.jpgImageUploadedByBV Forum1378966137.520545.jpgImageUploadedByBV Forum1378966145.287123.jpgImageUploadedByBV Forum1378966152.420806.jpg

Linker kommer så fort jeg kommer meg på Mac'n ;)

Høres bra ut! :-) Greit å få noen tips! Jeg er nybegynner på ebay :-p

så Gøy!
Mange år siden jeg har handlet på ebay, må sikkert lage ny bruker.
Kommer dere unna tollen?
Aldri betalt toll jeg! Men heller ikke handlet for mer enn rundt 150,- av en selger! :)

Fikk nettop en Vaenait pysjamas jeg også.

Mine siste kjøp:

Litt småtteri til pakkekalenderen:

Og litt til meg...

Tror faktisk dere kommer inn på de forskjellige tingene ved å trykke på bildet? det gjør jeg..

ja ebay er farlig det.. her bruker jeg også etsy.com -det er mer hjemmelaget ting, men du så flotte!

ja ebay er farlig det.. her bruker jeg også etsy.com -det er mer hjemmelaget ting, men du så flotte!

Har hørt om denne siden, men ikke vært inne selv. Fungerer det på samme måte som ebay? Har du handlet noe der og vært fornøyd? Gjerne legg ut link/bilde :-p Gøy med inspirasjon!

Har hørt om denne siden, men ikke vært inne selv. Fungerer det på samme måte som ebay? Har du handlet noe der og vært fornøyd? Gjerne legg ut link/bilde :p Gøy med inspirasjon!

Ja etsy er jeg kjempefornøyd med :) blir som ebay ja :)

ting jeg har kjøpt:

til å henge smykker på
shawl pin