Ebay

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Flere her inne som handler på ebay?
Venter masse fint hjem om dagen, og har fått det meste av pakkekalendergavene til jenta her på plass :-) julegaver har jeg også smått begynt på... De har jo nesten alt der inne :-p

Hva om vi lager en egen ebay tråd her inne på april, hvor vi kan legge ut linker og bilde av hva vi har kjøpt? Jeg kan begynne jeg :P Har ikke bestilt så mye i det siste, men noe blir det alltid ;)

ImageUploadedByBV Forum1378966095.325605.jpgImageUploadedByBV Forum1378966104.142622.jpgImageUploadedByBV Forum1378966113.430800.jpgImageUploadedByBV Forum1378966121.736505.jpgImageUploadedByBV Forum1378966129.303761.jpgImageUploadedByBV Forum1378966137.520545.jpgImageUploadedByBV Forum1378966145.287123.jpgImageUploadedByBV Forum1378966152.420806.jpg

Linker kommer så fort jeg kommer meg på Mac'n ;)

Høres bra ut! :-) Greit å få noen tips! Jeg er nybegynner på ebay :-p

så Gøy!
Mange år siden jeg har handlet på ebay, må sikkert lage ny bruker.
Kommer dere unna tollen?
Aldri betalt toll jeg! Men heller ikke handlet for mer enn rundt 150,- av en selger! :)

Fikk nettop en Vaenait pysjamas jeg også.

Mine siste kjøp:

Litt småtteri til pakkekalenderen:

Og litt til meg...

Tror faktisk dere kommer inn på de forskjellige tingene ved å trykke på bildet? det gjør jeg..

ja ebay er farlig det.. her bruker jeg også etsy.com -det er mer hjemmelaget ting, men du så flotte!

ja ebay er farlig det.. her bruker jeg også etsy.com -det er mer hjemmelaget ting, men du så flotte!

Har hørt om denne siden, men ikke vært inne selv. Fungerer det på samme måte som ebay? Har du handlet noe der og vært fornøyd? Gjerne legg ut link/bilde :-p Gøy med inspirasjon!

Har hørt om denne siden, men ikke vært inne selv. Fungerer det på samme måte som ebay? Har du handlet noe der og vært fornøyd? Gjerne legg ut link/bilde :p Gøy med inspirasjon!

Ja etsy er jeg kjempefornøyd med :) blir som ebay ja :)

ting jeg har kjøpt:

til å henge smykker på
shawl pin
hekleoppskrifter (på engelsk)
håndutskåret pipe (gave til onkel)
morsom kopp med overaskelse
glassanheng med gulv og sølv prikker som har blitt smeltet inn som danner blomsten.
håndteiner til å spinne garn med (laget i epoxy med dekorastivt innhold)
mer håndtein (turkish spindle)
ull jeg har kjøpt (merino)
mer ull
mongolsk kashmir som ble til en kjole

har drøssevis av liker ting som jeg har lyst å kjøpe feks.
pepperkaker (STORT utvalg med hai, dinosaur, my little pony, enhjørning, gitar OSV)
smykker
stoff
vintage julepynt
fin jentelue
sølvsmykke av ekte lønneblad (tøff teknikk)

mja.. dette var jo litt.. men finnes mye annet rart der inne også

feks.
kuskalle håndskåret detaljer
indisk smykkeskrin
glass blekksprut (mindre typer kan brukes som smykke)
5 murano glassperler (disse koster 30kr?)

har desverre ikke oppskrift på den kjolen siden det var noe som dukka opp på pinnene. Den overlevde ikke ett barn en gang for det var med en gang den var ren så skulle den på igjen.. hehe det er jo ekstra stas da :)
men slike sider er kjempefarlige når jeg er lenket til sofaen :S

Handler litt småtteri der innimellom, heldigvis ikke blitt hekta ;)
Siste jeg kjøpte var sånn rosa uglepysj til frøkna, og et sykepleierur (heter det, det?).. :)

Handler litt småtteri der innimellom, heldigvis ikke blitt hekta ;)
Siste jeg kjøpte var sånn rosa uglepysj til frøkna, og et sykepleierur (heter det, det?).. :)

Sikkert den berømte vaenait pysjamasen du har handla da ;-) har også fått en men ikke vasket/brukt enda. Hvordan er den etter vask?
Ang klokken er jeg ikke sikker.. :p

Back
Topp