Ebay-tråd

Muffinsformer i papir, 50 stk :) Disse kan man ha i ovnen! Står det i alle fall :o

$_57.JPG

http://www.ebay.com/itm/39119535763...49&var=660517147541&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Ninjago minifigurer til storebror :)

$_1.JPG

http://www.ebay.com/itm/291518660764?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

darth vader....
$_57.JPG

http://www.ebay.com/itm/191690382660?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Kalendergaver:
s-l140.jpg
s-l140.jpg
s-l140.jpg
s-l140.jpg
$_103.JPG
s-l225.jpg

Gaver til tantebarn:

$_103.JPG
s-l140.jpg

Til snuppa:
$_103.JPG

Til dåpen:
$_103.JPG

Denne i en gave
$_103.JPG

:( jeg har et lite spørsmål. Har aldri før handlet på ebay, men i august tok jeg steget og kjøpte 3 bher, fra to forskjellige selgere. Gjerrig som jeg er valgte jeg free shipping. Jeg bestilte den 13. Aug, og estimert levering var rundt 22. September, men nå sitter jeg kun med 1 bh, og de 2 andre som er fra en annen selger, kommer ikke. Noen som har opplevd dette? Er alt håp ute for at de kommer? Noen som har prøvd kontakte selger ang dette? Prøvde skrive Mail nå til de, men er svært pessimistisk på svar og at de i de hele tatt kommer fram :( har lyst å bestille mer derifra, men bør vel kanskje betale for frakt neste gang...ikke alltid lurt å være gjerrig:p

:( jeg har et lite spørsmål. Har aldri før handlet på ebay, men i august tok jeg steget og kjøpte 3 bher, fra to forskjellige selgere. Gjerrig som jeg er valgte jeg free shipping. Jeg bestilte den 13. Aug, og estimert levering var rundt 22. September, men nå sitter jeg kun med 1 bh, og de 2 andre som er fra en annen selger, kommer ikke. Noen som har opplevd dette? Er alt håp ute for at de kommer? Noen som har prøvd kontakte selger ang dette? Prøvde skrive Mail nå til de, men er svært pessimistisk på svar og at de i de hele tatt kommer fram :( har lyst å bestille mer derifra, men bør vel kanskje betale for frakt neste gang...ikke alltid lurt å være gjerrig:p

Hmm, jeg kjøper som regel ting med gratis eller veldig billig shipping, og tror faktisk at det alltid har kommet fram! De fleste selgerne er redde for å få dårlig vurdering av kundene sine, så håper du får svar. Selgere som er "top rated" bruker i alle fall å være seriøse er min erfaring:)

Det skal ikke ha noe å si at du velger gratis frakt!! Hvis noe ikke har kommet til siste estimerte leveringsdag må du ta kontakt. Man må åpne case innen 30 dager tror jeg (litt usikker på antall dager) og da får du igjen pengene. Ebay har garanti så du får penger igjen fra ebay om ikke selger gir det. Det kan lønne seg å be om pengene igjen og heller bestille en gang til eller samme hos en annen selger for hvis de sender på nytt, leveringstiden er lang og du ikke mottar varen denne gangen heller kan det fort ha gått de 30 dagene og da får du ikke penger tilbake på garantien. Jeg er litt dårlig på å forklare :o Men uansett. gå inn på selgeren og trykk på kontakt selger og at du ikke har mottatt varen og vil ha igjen pengene.. Håper du ble bittelitt klokere :P

Jeg opplevde nettopp det samme fra tre selgere. Første er seriøs, og jeg har bestilt flere ganger fra dem. Men tror den ble borte i posten her i Norge på grunn av diverse greier i hjemkommunen min. Men de sendte ny kjapt, så ingen problem :D

Andre gangen oppretta jeg sak på de to siste selgerens (bestilte samtidig fra dem). Første selgeren ga meg pengene tilbake med en gang. Andre selgeren ble skikkelig "snurt" for at jeg hadde oppretta sak, og sa de skulle sende det på nytt. Skjedde aldri noe, og enda ikke fått pakkene. Og har glemt det til nå, så ikke gjort mer med det heller :p

Har også opplevd at det tar lengre tid enn estimert, men når jeg har sendt mld til dem, så svarer de kjapt og ordner opp :) to ganger har pakken min lagt i tollen her eller i utlandet faktisk :p

Tusen takk for svar flotte snille damer :) får se hva jeg får som svar nå, og hvis ikke får jeg prøver å gå via ebay :) godt å høre andre har vært i samme situasjon og at det med frakt ikke skal være problematisk :) er jo sinnsyke fraktpriser av og til :p

Back
Topp