Ebay-tråd for Oktober-jentene..

200 for settet :) hehe. men de er SVÆRE altså. Dobbelt så store som kaffekopper. De er mye finere i virkeligheten. Elsker de mer og mer jeg ser på dem

Ok:) Syns ikke det var noe å si på jeg:D

hvor lang tid tar det før du får klær du bestiller fra ebay til dissa små? med tanke på hvilke str jeg må bestille til snuppa mi;);) prata med noen her å de fortalte at det kunne ta 3 mnd;( da er d jo ikke morro å shoppe klær til vesla da liksom......

hvor lang tid tar det før du får klær du bestiller fra ebay til dissa små? med tanke på hvilke str jeg må bestille til snuppa mi;);) prata med noen her å de fortalte at det kunne ta 3 mnd;( da er d jo ikke morro å shoppe klær til vesla da liksom......
Jeg har handlet masse - og som regel er det en 4 ukers tid altså. Sjelden tatt mer enn 7 uker!
Men nå handler jeg bare større ting så hun har :)

Veldig sjelden det går mer enn fire uker når jeg bestiller. Som regel har jeg det innen 3 uker :)
Kjøper også klær for litt frem i tid, og i rikelig stor størrelse dersom det er fra Asia. Gutten min bruker f.eks nå 74/80 i klær her hjemmefra, men må opp i 18-24 mndrs klær fra Veanit Baby (Sør-Korea).

$_12.JPG
Denne fikk jeg på auction for under ei krone,haha...Til min søster som har en fasinasjon for indianere og ulver;) Tenkte fylle den med vegansk snop og noe klær til bursdagen hennes:D

ppppp.JPG
221433379777_1.jpg
191169100306_1.jpg

Back
Topp