Hadde det til mini. Veldig små str! Men ellers fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det til mini. Veldig små str! Men ellers fornøyd
Er utrolig mye som er veldig smått i str på ebay, iallefall hvis det kommer fra Kina. Kjøpte one size cardigan til meg selv, men var som en bolero.Hadde det til mini. Veldig små str! Men ellers fornøyd![]()
Klær til meg selv her jeg aldri kjøpt der!Er utrolig mye som er veldig smått i str på ebay, iallefall hvis det kommer fra Kina. Kjøpte one size cardigan til meg selv, men var som en bolero.passa jentungen som da var 7 år perfekt, og hun har alltid vært veldig slank! Blir for teit, så har ikke kjøpt klær fra Kina der etterpå.
![]()
Nei, like greit å la være å kjøpe til seg selv. Må nok opp 2-3 str for å være i nærheten av din normale str, og da er det ikke noe morsomt lenger.Klær til meg selv her jeg aldri kjøpt der!til mini kjøpte jeg 1-2 år str når han var 3 mnd.
Vi var i Thailand og ble ganske overrasket over hvor små de små menneskene er!Nei, like greit å la være å kjøpe til seg selv. Må nok opp 2-3 str for å være i nærheten av din normale str, og da er det ikke noe morsomt lenger.
Fatter ikke at voksne mennesker kan være så små.![]()
Haha, ja, man føler seg nok veldig feminin i de landene der, kan jeg tenke meg.Vi var i Thailand og ble ganske overrasket over hvor små de små menneskene er!turistattraksjon bare det vettu for oss fra Drammen
![]()
Jeg skal iallefall kjøpe et par stellevesker derfra. Er veldig mange fine, så koster de jo bare 100-200kr per stk! Ikke bestemt meg for hvilke enda.Flere som har noen spennende "must" haves da?![]()
Det er en av dem jeg har sett på!Jeg syns denne rosa og svarte stellevesken var søt da. Lurer på å kjøpe denHar du link til de du har sett på?
Ja, de er kjempeskjønne!Morsomt vi hadde sett på sammehehe dine var fine også.. legger dem i watchlista mi
![]()
Jeg har heller ikke det!Skikkelig old school her fortsatt
Men plutselig ryker vel den jomfrudommen og
![]()

Den har jeg kjøpt! Har ikke kommet ennå, men jeg synes den var såå søtJeg syns denne rosa og svarte stellevesken var søt da. Lurer på å kjøpe denHar du link til de du har sett på?