Ebay kjøp! :D

mammat2

Flørter med forumet
Flere en meg som handler på ebay og andre like sider? ;D

Kanskje vi kan dele kjøp vi har gjort til baby/barn/graviditet her? =)

(Ja jeg er i shopping modus! :p )
 
Handler litt der ja, men begynner må bli lenge siden sist jeg handlet til baby, kanskje linkene ligger lagret om jeg går inn med pc?:)
 
Ebay app'en er farlig! Mannen sier han skal sperre korte mitt :p
Har ikke kjøpt noe til baby enda,men blir nok å gjøre det snart :)
 
Samboeren kjøpte body med "my dad drives a mercedes" på :p
En av de første tingene jeg kjøpte på ebay var en body med ac/dc på da vi ventet vår første :) Sambo sitt ønske ;-)
 
Handler også titt og stadig på ebay, men har klart å holde meg unna babyting såvidt det er. Skal heller si ifra når sprekker! :D
 
Flere en meg som handler på ebay og andre like sider? ;D

Kanskje vi kan dele kjøp vi har gjort til baby/barn/graviditet her? =)

(Ja jeg er i shopping modus! :p )

Hva har du kjøpt da? ;) jeg leter etter gode kjøp selv ;)
 
Jeg er så redd for å kjøpe hjemmelagede ting til baby, jeg. Ser for meg at knapper og ulike deler faller av og kveler babyen. Eller hvordan funker ebay? Er det profesjonelle eller hjemmelagede ting? Eller en god blanding?
 
Jeg er så redd for å kjøpe hjemmelagede ting til baby, jeg. Ser for meg at knapper og ulike deler faller av og kveler babyen. Eller hvordan funker ebay? Er det profesjonelle eller hjemmelagede ting? Eller en god blanding?
Jeg stoler som sagt mer på etsy. :)
Ebay er mye kinavarer!
Men uansett hvem av de man bruker, så er det viktig å lese kommentarer/vurderinger av varene og selgerne.
Feks så handler jeg ikke fra noen på ebay som har dårligere rating enn 99,5% positiv. :p
 
Ellers har jeg faktisk ikke handla noe til babyen enda.. Men vil vente å se hva det blir først :)

Når det kommer til kvaliteten, så bruker jeg aldri noe jeg ser kan falle av så de kan putte i munnen.. Sjekker alltid produktene før jeg "gir dem videre" til barn :)

Også handler jeg kun om de har over 98% og mange kjøpere på feedback'en :p
 
Handler en del på ebay :) kjøper alltid kalendergaver til snuppa der og noe klær til meg selv...

Har ikke funnet så mange fine babyting ennå men har et leketeppe med lyd og en pakke med 50babysokker på vei. Spent på kvaliteten...
 
Back
Topp