Ebay avhengig

Mammalykken

Flørter med forumet
Jeg er blitt så avhengig av eBay, klarer ikke slutte å bestille der i fra. Bruker alt for mye penger der, hvordan skal jeg slutte? Er ikke bare å slutte hahah, jeg har prøvd men det går ikke

Hvis du er med på ebay-gruppene på facebook - meld deg ut. Kommer alt for mye tips der som man bare mååå kjøpe.
Deaktiver profilen din, fjern kortene dine fra paypal. Det går sikkert an å legge inn sperre i nettleseren for spesifikke adresser.

Eller bare fortsett, du trenger faktisk det du kjøper der. :o Snakker av lang erfaring. ;)

Slette kortet fra PayPal og slettet appen fra mobilen. Snarveien fra nettleser, autoinnlogging.

Gjør terskelen litt høyere i alle fall?

Hvis du er med på ebay-gruppene på facebook - meld deg ut. Kommer alt for mye tips der som man bare mååå kjøpe.
Deaktiver profilen din, fjern kortene dine fra paypal. Det går sikkert an å legge inn sperre i nettleseren for spesifikke adresser.

Eller bare fortsett, du trenger faktisk det du kjøper der. :o Snakker av lang erfaring. ;)
åå jeg liker jo så godt de gruppene

Meld deg ut av gruppene ja. Og gå litt cold turkey en stund. Sett deg små delmål, ikke kjøpe noe før august feks. Så september etc. You can do it! Veldig enkel felle å falle i.

Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..

Pynteting til leiligheten, babyleker, babyklær, putetrekk og masse dill jeg egentlig ikke har bruk for :p er egentlig ganske grei kvalitet på mye av det
Hvis du kjøper mye dill hadde e jeg iallefall sluttet. Bruk penger på noe annet;)

Og så bør en være litt kritisk til hva en kjøper, leker kan være fulle av ting vi ikke ønsker å utsette barna for.

Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
What she said:p
Henger meg på her:)
Samme her.
Og jeg kunne i grunn tenkt meg å handla der, men finner liksom ingenting :p
Det finnes et bar ebaygrupper der folk poster ting de er fornøyde med. Det kommer veldig mye inspirasjon derifra, trust me. Mye ræl og, selvfølgelig, men du verden så mye jeg ikke ante at jeg hadde bruk for. Skuffer og skap fyller seg ikke opp av seg selv. ;)

Jeg er blitt så avhengig av eBay, klarer ikke slutte å bestille der i fra. Bruker alt for mye penger der, hvordan skal jeg slutte? Er ikke bare å slutte hahah, jeg har prøvd men det går ikke
Lag en list over alt du har bestilt der fra de siste 2 månedene.

Ha tre koloner på listen
1: Hva det er
2: Har du egentlig hatt bruk for det
3. Beløp

Marker alt det du egentlig ikke hadde bruk for og regn samme det det har kostet deg.
Var det verdt det?

Pynteting til leiligheten, babyleker, babyklær, putetrekk og masse dill jeg egentlig ikke har bruk for :p er egentlig ganske grei kvalitet på mye av det
Babyleker bør du holde deg langt unna.
Mange av de som selges på ebay er falske kopier som er fulle av giftstoffer babyer ikke bør spise på eller røre

Jeg handler hårklemmer og strikk til mellomste der. Hun mister jo inntil flere for dagen i perioder, så greit at de ikke koster så mye. Hårbøyler også. (De knekkes. Samt at det er stas med mange farger å velge mellom)

Her handles det klær, putetrekk, dill ++
Om man ikke ikke liker eller finner noe er det bare å holde seg unna ;)

Til hi: avsluttet paypal konto

Back
Topp