Mammalykken
Flørter med forumet
Jeg er blitt så avhengig av eBay, klarer ikke slutte å bestille der i fra. Bruker alt for mye penger der, hvordan skal jeg slutte? Er ikke bare å slutte hahah, jeg har prøvd men det går ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åå jeg liker jo så godt de gruppeneHvis du er med på ebay-gruppene på facebook - meld deg ut. Kommer alt for mye tips der som man bare mååå kjøpe.
Deaktiver profilen din, fjern kortene dine fra paypal. Det går sikkert an å legge inn sperre i nettleseren for spesifikke adresser.
Eller bare fortsett, du trenger faktisk det du kjøper der.Snakker av lang erfaring.
![]()
Vet, man trenger faktisk det som postes der. Helt sant.åå jeg liker jo så godt de gruppene
Vet, man trenger faktisk det som postes der. Helt sant.![]()
What she saidHva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
What she said![]()
Henger meg på herHva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
Hvis du kjøper mye dill hadde e jeg iallefall sluttet. Bruk penger på noe annetPynteting til leiligheten, babyleker, babyklær, putetrekk og masse dill jeg egentlig ikke har bruk forer egentlig ganske grei kvalitet på mye av det
Samme her.Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..
What she said![]()
Henger meg på her![]()
Det finnes et bar ebaygrupper der folk poster ting de er fornøyde med. Det kommer veldig mye inspirasjon derifra, trust me. Mye ræl og, selvfølgelig, men du verden så mye jeg ikke ante at jeg hadde bruk for. Skuffer og skap fyller seg ikke opp av seg selv.Samme her.
Og jeg kunne i grunn tenkt meg å handla der, men finner liksom ingenting![]()
Lag en list over alt du har bestilt der fra de siste 2 månedene.Jeg er blitt så avhengig av eBay, klarer ikke slutte å bestille der i fra. Bruker alt for mye penger der, hvordan skal jeg slutte? Er ikke bare å slutte hahah, jeg har prøvd men det går ikke
Babyleker bør du holde deg langt unna.Pynteting til leiligheten, babyleker, babyklær, putetrekk og masse dill jeg egentlig ikke har bruk forer egentlig ganske grei kvalitet på mye av det
Henger meg på ;-)Hva handler du egentlig? Jeg har omvendt problem, finner ikke noe som ser bra nok ut til at jeg gidder å kjøpe..