EasyTran

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Noen som har prøvd ut EasyTran for å gi babyen tran og/eller flytende medisin?

Vi må gi vår jente gaviscone pga sure oppstøt og halsbrann (stille reflux), er en kamp etter hvert måltid å få det i henne. Bruker 2,5 ml engangssprøyter, forsøker å få den inn i munnen mot kinnet og sprøyte små doser som hun kan være villig til å svelge. Men hun frøser, spytter, griner og brekker seg. Ikke alltid jeg får henne til å svelge nok, og da får hun problemer med oppstøt som gjør vondt etterpå :( Leste om EasyTran og ble nysjerrig på om den virker bedre til den slags enn vanlige sprøyter.

Vil nesten tro at det fungerer på samme måte, men EasyTran er sikkert mer behagelig å få inn i munnen, da tuppen er mer avrundet:)

Stod noe om mykere stråle også, som skulle gjøre det enklere å svelge?
Kjøpte forsåvidt bambino-skjeer i dag, og forsøkte å gi med skje istedetfor sprøyte, gikk myyyye bedre :p

Jeg kjøpte easy tran og ga tran til min.. Gjorde det bare en gang så kjøpte jeg d-vitamin dråper istedenfor ! Han likte ikke tran , nekta å svelge så det rant bak og han begynte å hoste skikkelig .. Og da hadde han bare fått halve dosen ! I tillegg begynte han å gulpe og det gjør han aldri til vanlig .. Gulpa på pysjen flere timer seinere, den gikk i bosset for den stinka enda etter to vask :-P mulig tran med sitronsmak funker bedre ... Men jeg synes de dråpene var helt topp! Kan blandes i mm/mme på flaske også..

Tror faktisk ikke at jeg kommer til å prøve å gi han tran. Storebror fikk veldig vondt i magen av det, og jeg blir dårlig også. Vil ikke gi han noe ikke vi klarer å få i oss selv. Kjører på med d-vitamin heller :)

Jeg synes easytran-sprøytene er mye bedre enn vanlige engangssprøyter. Stempelet glir mykere og lettere, og jeg synes det var mye enklere å kontrollere strålen. Synes dere bør prøve den ut.

Jeg synes easytran-sprøytene er mye bedre enn vanlige engangssprøyter. Stempelet glir mykere og lettere, og jeg synes det var mye enklere å kontrollere strålen. Synes dere bør prøve den ut.
Samboer kjøpte på tur hjem fra jobb i dag, de var geniale! Mye bedre enn vanlige sprøyter, og mindre gris enn å gi med skje. Blir EasyTran til både tran og gaviscon heretter :) Tran godtar hun forresten mye bedre enn gaviscon. Var litt usikker på om vi skulle forsøke oss på tran i det hele tatt, syns det var mer enn nok "stygge" ting vi skulle gi henne i og med at hun får gaviscon flere ganger daglig. Hadde tenkt å gå for d-vitamindråper, men ser ut til at tran er helt ok ifølge henne :eek:

Easy tran er fantastisk. Synes den blir vanskelig å bruke etter å ha gitt tran, så gir tran med skje. Hun stikker i seg alt fra easy tran!

Har fått ei skikkelig gulpejente.. Så tran blir uaktuelt.... De andre gulper ikke annet enn når de fikk tran.. Så da regner jeg med det hadde blitt virkelig ille med gulping om vi gir henne og tran..

Back
Topp