Easygrow grandma!?

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som har denne??? Jeg vurderer sterkt å bestille den! Men spørsmål er: kan man gjøre den om til vår/høst pose og ikke bare vinterpose??? finner så mange forskjellige forklaringer på forskjellige nettsider, :P så bedre å spørre noen som kanskje har den... :D

Den så utrolig fin og flott ut :D
Syns kanskje den var litt dyr :P

Har dessverre ingen erfaring med denne.. Her har vi brukt Voksi City som er med dun. Veldig fornøyd med den :)

Den så utrolig fin og flott ut :D
Syns kanskje den var litt dyr :p

Har dessverre ingen erfaring med denne.. Her har vi brukt Voksi City som er med dun. Veldig fornøyd med den :)
Dyr ja :P men tenker kanskje den er verdt d HVIS d går an å ta av noe så den blir "tynnere" nå som d er vår.. Og gjøres tjukk igjen til høst/Vinter ... 20% på den på Jollyroom nå, så da ligger den i samme klasse som de fleste andre Easygrow og voksi :)

Den er såååå fin!! Vil ha! Men er det mulig å forlenge den? Tror du den passer hele neste vinter?

Den er såååå fin!! Vil ha! Men er det mulig å forlenge den? Tror du den passer hele neste vinter?
Jeg bestilte den :p Går sterkt utifra at den passer hele vinteren.. :) sist hadde jeg en Odenwalder Mucki, og det er jo også en av de mindre posene (passet perfekt i bagen), men den holdt hele vognperioden likevel :)

Vi hadde, og har, Voksi Urban. Den var vi veldig fornøyd med. Og den kommer med forlengerdel :D

Back
Topp