Agnete
Forumet er livet
Pass deg, du er usaklig nå*ironi*
Sent from my iPhone using BV Forum
Man pleier å være det om man er uenige her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pass deg, du er usaklig nå*ironi*
Man pleier å være det om man er uenige herHihi
De går i overskudd, altså de får inn mer penger en det koster å drifte. Og prisene på abrahavn er helt sinnsyke ift hva det koster å drive utleie med disse leilighetene. Ang dyrehold synes jeg det er helt greit at de har bra standard og gir til veldedighet innen dyrevelferdMålet med å drive en bedrift er vel å gå overskudd.. Man kan jo evt velge bort det som er ekstra da. Og ja, jeg tror el del mangler litt kunnskap om dyrehold..
De går i overskudd, altså de får inn mer penger en det koster å drifte. Og prisene på abrahavn er helt sinnsyke ift hva det koster å drive utleie med disse leilighetene. Ang dyrehold synes jeg det er helt greit at de har bra standard og gir til veldedighet innen dyrevelferd
Jeg er enig i at mange er kunnskapsløse når de tenker at ting er for dyrt. Feks kapteinsabeltann synes jeg er skikkelig dyrt, men da vi kom dit så jeg jo hvor bra det var og vet hvor mye arbeid som ligger bak og vet også at lyd og lys og alt er dyrt. Så den er grei. Men å betale masse penger for ei vassen pølse og sju pomfrites-strimler etter å ha stått i kø i en halvtime - nei takk!! Smurte med oss niste fakrisk![]()
Jada, pakke med overnatting i kardemommeby eller Abrahavn, sistnevnte selges også i pakke med showet på kvelden.Kan man få sånn pakke pris? Me ska dit Even om det e dyrt eller ej. Me har glædat oss till det
Ja vi var der. Hadde overnatting med inkl frokost og middag og sånn også. Det var bra. Men de hadde en sånn "kiosk" i sabeltanns verden med dårlig dyr mat også som beskrevet over.Neste gang, prøv maten i kapteinsabeltanns verden!
De har mye god mat og man får mye for pengene synes jeg![]()
Vi spiser der og litt lapskaus på ku-toppen![]()
Fikk det i kaptein sabeltanns verden. Og maten ved de afrikanske dyrene rett ved tømmerenna var også dårligJeg har aldri fått ei vasken pølse og sju pommes frites, og vi spiste flere plasser i fjor sommer. Det var minimalt med kø, i juli, og bra med mat av stort sett god kvalitet.
Men hvorfor i all verden er man kunnskapsløs bare fordi man mener det er dyrt? blir irritert kjenner jeg, jeg kan virkelig love at jeg ikke er det , kjenner noen som driver park her i Norge og vet det koster...Men må likevel si jeg synes det er dyrt i dyreparken!
Jada, pakke med overnatting i kardemommeby eller Abrahavn, sistnevnte selges også i pakke med showet på kvelden.
Jeg skal dit flere ganger, det et helt sikkert
Jeg tenker kunnskapsløs i forhold til dyrehold, at det koster penger å holde levende dyr. Jeg har selv erfart at det ikke er en selvfølge at voksne skjønner at det koster penger. Dyr er ikke noe man kan ta frem når det passer, vet.utgifter, mat passere+++ prisen blir jo etter standaren, jeg skjønner ikke hva som er galt i at de går i overskudd? Overskuddet blir vel brukt til forskjellige investeringer i parken ol?
Kan man få sånn pakke pris? Me ska dit Even om det e dyrt eller ej. Me har glædat oss till det
Den kiosken var vi aldri i, så det er mulig altsåJa vi var der. Hadde overnatting med inkl frokost og middag og sånn også. Det var bra. Men de hadde en sånn "kiosk" i sabeltanns verden med dårlig dyr mat også som beskrevet over.