har vel skjønt det er populærtJa, syns d er synd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har vel skjønt det er populærtJa, syns d er synd.
Hvor anbefales det å overnatte dersom man skal dit?
Vil ha bil så må ikke være rett ved siden av.
Ønsker ikke i kardemommebyen, helst hotell
har vel skjønt det er populært![]()
Ja har sett de, de er ikek så ille i mai me tanke på at billettene er inkludert men når jeg sjekket neste helg skulle de ha 6000. Huttetu.Ja, d blir vel fullbooka tenker jeg.
Har du sett prisene for å bo i Kardemommeby? DET er dyrt d! Man får jo en ekstra spesiell opplevelse d også selvfølgelig, men likevel.
Tusen takk, det må sjekkes utVi har nettopp bodd på Quality Hotel & Resort Kristiansand (rett over veien) og er strålende fornøyde! Stort lekerom for ungene og badebasseng ute for både store og småBetalte ikke veldig mye heller
![]()
![]()
Ja har sett de, de er ikek så ille i mai me tanke på at billettene er inkludert men når jeg sjekket neste helg skulle de ha 6000. Huttetu.
Å da er det fortsatt mellomsesong, blir nok dyrere i høysesong.Oi! D er mer enn nok d ja.
Tusen takk, det må sjekkes ut
Håpar det, har ikkje råd å bestille før feriepengane kjemDet sto ikke noe på siden som jeg kunne se, men du kan bestille på forhånd om dere vet når dere skal. Vil uansett tro det varer hele sommeren siden de reklamerer med det nå så tett opp mot høysesongen.![]()
Det er jo inkl biletter til så mange som det er soveplass til da (men bare parken, ikke badeland) og frokost og sånn i høysesong i alle fall.Ja, d blir vel fullbooka tenker jeg.
Har du sett prisene for å bo i Kardemommeby? DET er dyrt d! Man får jo en ekstra spesiell opplevelse d også selvfølgelig, men likevel.
Det er jo inkl biletter til så mange som det er soveplass til da (men bare parken, ikke badeland) og frokost og sånn i høysesong i alle fall.
Vi sov det i fjor, altså. Og Abrahavn blir for oss fire ikke egentlig billigere enn kardemommeby, med billetter til fem. Men innholdet er jo annerledes, pga inkl badeland og sånn da. Og ei ekstra natt
Jeg er i tvil om hva vi skal velge neste gang.
Det var en tråd her for en stund siden hvor mange mente at det var så dyrt i dyreparken. Var innom siden deres i dag og fikk se at nå får du dag 2 for 100 kr. per pers og dag 3 for 50 kr. per pers!! Totalprisen for en familie med 2 voksne og 2 barn (over 3 år) blir da kun 2756! Inkludert Badelandet.
Så alle som enda ikke har vært der pga. Prisen burde virkelig ta turen i år! Vi har årskort og elsker dyreparken! Og ja, man trenger minst 3 dager for å få med seg alt!![]()
Akkurat noe slikt, muligens med Sabeltannshow første kvelden, har jeg veldig lyst til å gjøre, ikke i år, men senere.
Neste år har vi en på 6 mnd i juli, spørs hvordan det er i badeland da, mannen får ansvar alene for de to som da er 5 og 8... Vi får se
Ja, men en voksen er da låst på baby.Vi tenker på enten dyreparkens badeland eller Bø i Telemark i år. Snuppa er 3,5 mnd nå. Tror d skal gå greit![]()